"و اما آخرین روز مدرسه"
امسالم با تموم خوبیا و بدیاش و قهر و اشتی هاش تموم شد:)
امسال ازتون یاد گرفتم چجوری آدم خوبی باشم.
کنارتون خیلی بهم خوش میگذشت.
شما بخشی از زندگی من بودید♥️✨
بامعرفت بودنتون تو این ۲ سال بهم ثابت شد...
وقت هایی ک حالم بد بود پام شکسته بود خیلی مراقبم بودید تا ابد مدیونتونم🫂🫀
*بماند به یادگار
هدایت شده از ₙₑᵥₑᵣₘᵢₙd
از اون وقتا شده که حتی شیرکاکائو هم حالم خوب نکرده!
-MT
-nevermind