"چیکار کنم حالت خوب بشه" عمیقترین جملهایه که از درونِ آدم میاد و خیلی میتونه عزیز و صادقانه باشه.
"مَنِ اُو"
من تو اتاقمم اینام تو کوچه،جوری صدا نزدیکه ک انگار تو خونمون دارن میخونن😑😂💔