یعننیییی من بشنوممم هرکی بگه رشته هنر و نقاشی آسونه بدون رو دروایسی یکی محکم میزنم دهنش😑💔
"مَنِ اُو"
یعننیییی من بشنوممم هرکی بگه رشته هنر و نقاشی آسونه بدون رو دروایسی یکی محکم میزنم دهنش😑💔
رشته خوبیه ولی پول خوبیم میخواد😂
"مَنِ اُو"
رشته خوبیه ولی پول خوبیم میخواد😂
پولش ب کنار مهم نیس
سختههههه سختتتتتتتتت😐💔
"مَنِ اُو"
پولش ب کنار مهم نیس سختههههه سختتتتتتتتت😐💔
وقتی هم باباش خرجش میکنه هم اقاش :
پیلش میهیم نیست 🦖
"مَنِ اُو"
وقتی هم باباش خرجش میکنه هم اقاش : پیلش میهیم نیست 🦖
بخدا کهههه هم باباش هم اقاش🦖
"مَنِ اُو"
وقتی هم باباش خرجش میکنه هم اقاش : پیلش میهیم نیست 🦖
بله دیگههه صد درصد
"مَنِ اُو"
بله دیگههه صد درصد
ان شاالله جیبت پر پول باشه داداش فقط خرج رنگی رنگیای خانومت بکنی 😂♥️
شوخی میکنیم باهاش
دلتون خوش