"مَنِ اُو"
داره برای عروسک هاش شعر میخونه😂😂😂
اینکار هارا در خاک کردم😂😂😂
(در خواب کردم)
مبینا بانوی عزیزم تولدت خیلی خیلی مبارک باشه🥳💛
انشالله سالیان سال کنار سید خوشبخت ترین باشید🫂🫀.
امضای خدا پای تموم آرزوهای قشنگت♥️✨'
"مَنِ اُو"
مبینا بانوی عزیزم تولدت خیلی خیلی مبارک باشه🥳💛 انشالله سالیان سال کنار سید خوشبخت ترین باشید🫂🫀. امض
دورت بگردم زهرا جانم ممنونم ازت
ان شاالله زندگی زیباتو کنار مهندس ببینم😍♥️
"مَنِ اُو"
تولدتون مبارک باشه انشالله ۱۲۰ سال کنار سید خوشبخت بمونید.🤍
ممنونم ازتون لطف کردین🌹
همچنین شما و زهرا جانم
"مَنِ اُو"
تیکه ای از وجودم شی (:
874.4K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو کاری میکنی که حتی قلبمم لبخند میزنه🫀✨.