"مَنِ اُو"
خیلی بده کسی باهات بد تا کنه ..🚶♂🥲
الان همه اونایی ک این پیامو میبینن :
زهرا خاک بر سرت 😂😐
"مَنِ اُو"
فردا مسابقه هندبال ناحیه ای دارم،میشه برامون دعا کنید؟! خیلی استرس دارم🥲
برام آرزوی موفیقت کنید🥲🫂.
ممنونم از کسایی ک دعا کردننننن🥺✨
بردیییمممممم💪🏻.
فردام فینالهههه ب امید پیروزیه فرداااا😌✋🏼
2.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تحمل نداره نباشی
دلی که تو تنها خداشی ...🤍🕊"
8.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
من ک همه جوره فوبیای آب دارم
همیشم دریارو از دور دوست داشتم🥲💔
متنفرم از دو راهی😐
فردا مسابقه و فینال بود ک بخاطر الودگی مضخرف هوا تعطیل شد افتاد برای دوشنبه
دوشنبم قرار بود بریم اردو، دوشنبه باید بین اردو با رفیقام و مسابقه یکیو انتخاب کنم😑💔.
"مَنِ اُو"
متنفرم از دو راهی😐 فردا مسابقه و فینال بود ک بخاطر الودگی مضخرف هوا تعطیل شد افتاد برای دوشنبه دوشنب
ب قول هدی خدایا منو پودر کن.