متنفرم از دو راهی😐
فردا مسابقه و فینال بود ک بخاطر الودگی مضخرف هوا تعطیل شد افتاد برای دوشنبه
دوشنبم قرار بود بریم اردو، دوشنبه باید بین اردو با رفیقام و مسابقه یکیو انتخاب کنم😑💔.
"مَنِ اُو"
متنفرم از دو راهی😐 فردا مسابقه و فینال بود ک بخاطر الودگی مضخرف هوا تعطیل شد افتاد برای دوشنبه دوشنب
ب قول هدی خدایا منو پودر کن.
"مَنِ اُو"
یکم زیرشو کممم کننن بنده هات پختننن
الان وقتشه بگم یکم زیرشو زیاد کنننن بنده هات گرمشون بشههههه