دوست داشته شدن خیلی قشنگه اینکه کسی شمارو عشق بدونه خیلی قشنگه ، اینکه کسی معتقد باشه هیچکس شبیه شما نمیخنده خیلی قشنگه ، اینکه کسی جزئیات شمارو حفظ باشه خیلی قشنگه ولی اینکه کسی شمارو بلد باشه خیلی قشنگ تره :)))
"مَنِ اُو"
با این گرمای هوای مشهد کی باورش میشه ۳ روز از زمستون گذشته؟!😐😂
انگار وسط تابستونیم
هدایت شده از ᯓ𝚁𝚊𝚑𝚒❫رهـی
همه ادمایی که زود گریشون میگیره
لوس نیستن، شاید اونقدر دلشون گرفته و یه جاهایی دلشون شکسته که تا یه چیزی میشه اشک هاشون رو نمیتونن کنترل کنن..!