"مَنِ اُو"
با این گرمای هوای مشهد کی باورش میشه ۳ روز از زمستون گذشته؟!😐😂
انگار وسط تابستونیم
هدایت شده از ᯓ𝚁𝚊𝚑𝚒❫رهـی
همه ادمایی که زود گریشون میگیره
لوس نیستن، شاید اونقدر دلشون گرفته و یه جاهایی دلشون شکسته که تا یه چیزی میشه اشک هاشون رو نمیتونن کنترل کنن..!