"مَنِ اُو"
تراپی؟! نه ممنون وقتی دلم میگیره اون هست:)
تراپی؟
نه ممنون آهنگام هست.
هدایت شده از - سلولِ69 -
دیدنِ صفحه چت با آدمی که قبلا باهاش خیلی صمیمی بودی و الان خیلی وقته توش پیامی رد و بدل نشده، خیلی غمانگیزه.
"مَنِ اُو"
دیدنِ صفحه چت با آدمی که قبلا باهاش خیلی صمیمی بودی و الان خیلی وقته توش پیامی رد و بدل نشده، خیلی
بعد از دیدن صفحه چت ؛ تو خواب دیدنش هم غم انگیزه مخصوصا ک پریشون حال بود.