هدایت شده از ᯓ𝚁𝚊𝚑𝚒❫رهـی
این جمله رو دوست داشتم:
گاهی فکر میکنین
دلتون میخواد ناپدید بشین
ولی در واقع
دوست دارین یه کسی بیاد و
بگرده و پیداتون کنه.
انگار هرچی بیشتر برای نجات دادنِ خودم
دست و پا بزنم بیشتر تو این مُرداب فرو میرم ...
نوشته بود :
میخواهم خدایی که تورا آفرید ببوسم ، راستی خدایت کجاست ؟ در کنار رگ گردنت؟؟
هدایت شده از ߊ߬ܩߊل| 🇮🇷 𝓐𝓜𝓐𝓛
من چندسالیه منتظر عیدم
منتظر قبل از عید
منتظر شوق خرید لباس نو
مهمونی رفتن
عیدی گرفتن
راستی چندساله عید نشده؟
چند سال دیگه عید میاد؟