"مَنِ اُو"
دوران سختی رو پشت سر گذاشتم... روزای خیلی بدی بود برام هیچکسو نداشتم که بهش تکیه کنم... ولی تو این ر
😭😭وی منم جزو لیستش بودم
حاجی تو عروسیت خودم بترکونم ان شاالله
وظیفه بوده ستونمممم😍😍
"مَنِ اُو"
دوران سختی رو پشت سر گذاشتم... روزای خیلی بدی بود برام هیچکسو نداشتم که بهش تکیه کنم... ولی تو این ر
کاری نکردیم ک دختر
ای کاش بیشتر از اینا از دستمون برمیومد 🙂
"مَنِ اُو"
دوران سختی رو پشت سر گذاشتم... روزای خیلی بدی بود برام هیچکسو نداشتم که بهش تکیه کنم... ولی تو این ر
هرکاری کردیم بخاطر خودت بوده
دوست داشتنی ♥️🥺😍