eitaa logo
آرما مدیا
4.7هزار دنبال‌کننده
2.7هزار عکس
1.2هزار ویدیو
29 فایل
"واحدفیلم،مستندوآموزش سوادرسانه مصاف ایرانیان"
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 انتشار رگباری کلیپ‌های فیک برای بهم ریختن جو رسانه‌ای کشور 🔹 این فیلم قدیمی صف روغن تو پاکستانه و نه سیستان وبلوچستان ایران عزیزمون... 💬 مجیدبامری(بلوچم) @Media_arma
📽 هالیود در تسخیر یهودی‌ها ‏ 1⃣ جفری سیلور - تهیه کننده یهودی 2⃣ مارک کانتون - تهیه کننده یهودی 3⃣برنی گلدمن - تهیه کننده یهودی و توزیع: استودیو یهودی برادران وارنر 🔺اینا تهیه کننده‌ و توزیع کننده‌‌های فیلم‌های ‎ضد ایرانی ۳۰۰ هستند. دقت کنید ضد جمهوری اسلامی نه، ضد ایرانی 🔺 مسلما نقش نویسنده Frank Miller هم مهم هست که در نگاه اول ایشون یهودی نیست، پیگیر که بشید می‌بینید ایشون طبق گفته خودش برای سال‌ها شاگرد نویسنده یهودی Will Eisner بوده و تعلق خاطر عجیبی به یهودیت داره تا جایی که یکی از پروژه‌هاش شده اثبات و نگارش شخصیت یهودی سوپرمن. ✍ ایلخان ✅ @Media_arma
‍ ⭕️‍ کارشناسان میزگرد مبانی حکمرانی سایبری مطرح کردند: مبانی حکمرانی سایبری در ایران با تمام کشورها متفاوت است 🔸تهران- ایرنا- دو کارشناس ارتباطات و سواد رسانه معتقدند از آنجا که فضای سایبری از خارج مرزهای ایران مدیریت می‌شود و جمهوری‌اسلامی مبنای ایدئولوژیک برای حوزه رسانه دارد، مبانی حکمرانی سایبری در جمهوری اسلامی با تمام کشورهای جهان، حتی کشورهای اسلامی متفاوت است. 🔸در آستانه برگزاری کنفرانس بین‌المللی «رسانه، ارتباطات و حکمرانی سایبری»، اداره پژوهش ایرنا و دبیرخانه این کنفرانس، در مجموعه نشست‌هایی با استفاده از نظرات کارشناسان و استادان، بخشی از مباحثی که قرار است در جریان این همایش همراه با ارائه مقالات مورد واکاوی قرار گیرد، مورد بررسی قرار می‌دهد. 🔸اولین مورد از این نشست‌ها با موضوع «مبانی نظری حکمرانی سایبری» با حضور دکتر «حسن خجسته» عضو هیات علمی دانشگاه صدا و سیما، مدیر پیشین رادیو و رییس شورای علمی کنفرانس رسانه، ارتباطات و حکمرانی سایبری و دکتر «معصومه نصیری» دبیرکل باشگاه مدیریت رسانه و توسعه سواد رسانه‌ای یونسکو در استودیوی ایرنا برگزار شد که در آن ضمن بررسی چالش‌های فراروی حکمرانی سایبری، راهکارهای بهبود نسبی آن مورد واکاوی قرار گرفت. 🔸متن کامل این نشست را از طریق لینک زیر مشاهده و مطالعه کنید. irna.ir/xjJn8B@media_arma
💢انواع هکر ها و رنگ کلاهاشون ✅ @media_arma
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌خانواده آنلاین، محبت مجازی! 🔻گستردگی شبکه‌های اجتماعی و حضور مداوم افراد در فضای مجازی باعث شده تا افراد کمتر از گذشته در جمع‌های خانوادگی باشن و ترجیح میدن در تنهایی با گوشی‌های هوشمندشون سرگرم باشن. این افراد بیشتر وقتشون رو در جمع‌های مجازی دوستان و اقوام به سر می‌برن و از سنت‌های اصیل فاصله گرفتن. 🔻خوبه بدونید هیچ‌گاه خانواده آنلاین خانواده نمی‌شه و باید در زمانی که در جمع خانواده هستید از گوشی‌تون فاصله بگیرید. ✅ @media_arma
5.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 وقتی شبکه‌های فارسی زبان از هیچ حربه‌ای برای القای نا‌امیدی به جامعه‌ی ایران فروگذار نمی‌کنند ✅ @media_arma
⭕️وقتی عده‌ای بازی در نقش شهدا و همسر شهدا را هزینه‌زا می‌کنند 🔹 همسر شهید هسته‌ای داریوش رضایی‌نژاد: گویا بازی در نقش شهدای هسته‌ای و داستان زندگی‌شان برای بازیگران هزینه‌بردار است "🔹شهره پیرانی" درباره چگونگی انتخاب "مریلا زارعی" برای ایفای نقشش در فیلم سینمایی «هناس» نوشت: بعد از نهایی شدن فیلمنامه پیشنهادات به بازیگران برای بازی در نقش داریوش و من ارائه می‌شود. با یکی از بازیگران برای نقش من قرارداد هم می‌بندند. اما یکباره قرارداد را فسخ نکرده رها می‌کند. از قرار، بازی در نقش شهدای هسته‌ای و داستان زندگی‌شان هزینه‌بردار است! ✅ @media_arma
چگونه در فضای مجازی بهتر فعالیت کنم؟! ⭕️امروزه همه ما در طول شبانه روز وقت خود را در فضای مجازی سپری می کنیم وبه ناچار باید روش‌های نوشتن وانتشار حرفه ای رابدانیم ‌و آن را تمرین کنیم. ⭕️عوامل تولید محتوا درفضای مجازی باید بدانند: هر پیام از ۳ لایه به نام 1⃣ متن، 2⃣ زیرمتن و 3⃣ فرامتن تشکیل شده است 💢۱-متن(Text) 🔸چیزی است که تولیدکننده پیام به شکلی صریح، واضع، آشکار و بی واسطه آن را می سازد. 🔹در گذشته منظور از متن همان متنِ نوشتاری بوده است، یعنی‌‌ همان داستان، شعر یا قطعۀ ادبی که توسط مؤلف به نگارش درآمده و از حروف و کلمات تشکیل شده است. 🔸ولی امروزه دیگر هر‌اثر هنری‌  را می‌توان یک متن تلقی کرد، فارغ از آن‌که نوشتاری، دیداری، شنیداری یا نمایشی باشد. ⬅️دیالوگ‌های یک فیلم، مکان‌ها و شخصیت‌های آن، وقایعِ داستان، مضامین، موسیقی، تصاویر، صدا‌ها و بازی‌ها، همگی، بخشی از دنیای متن‌ هستند. 💢۲-زیرمتن (Context): 🔸زیر متن با عمل تولیدکننده به کمک فنون رسانه ای رمزگذاری و توسط مخاطب بسته به دانایی و توانایی وی رمزگشایی می شود. 🔹به عبارت ساده تر زیرمتن همان پیامی که در پشت متن بصورت پنهانی و نهان ارائه شده تا مفهوم متن را کاملتر کند. 🔸به عبارت دیگر فرستنده پیام منظور خود را واضع بیان نمی کند و آن را بصورت کنایه و پوشیده می گوید، در اغلبِ موارد اکتفا‌کردن به خودِ متن برای فهمِ تمام جنبه‌های آن کارساز نخواهد بود، بنابراین پای حوزۀ دیگری خارج از متن یعنی زیرمتن نیز به حوزۀ مورد بررسیِ ما باز می‌شود. 🔹زیرمتن به بسترِ ادبی، هنری، سیاسی، تاریخی، اجتماعی، جغرافیایی یا شخصیِ (مربوط به زندگی شخصی مؤلف و خالق اثر) متن گفته می‌شود که همواره باید به آن توجه داشت. ⬅️برای مثال دانستنِ این‌که آثارِ شکسپیر در چه دورۀ تاریخی‌ای خلق شده‌اند، از فرهنگِ کدام سرزمین رشد کرده و الهام گرفته‌اند، خود شکسپیر چه نوع زندگی‌ای داشته، در کدام مکتب و جریان ادبی رشد کرده و از چه استا‌دانی تأثیر گرفته و مناسباتِ اجتماعی و سیاسی آن دوره چگونه بوده است، همگی، برای فهم کامل آثاذاو و دلیل ماندگاری و تأثیرگذاری این آثار لازم هستند. 💢۳-فرامتن (Paratext): 🔸شاید بتوان گفت فرامتن فراتر از ساختار رسانه و خارج از خواست و اراده تولیدکننده و مصرف کننده پیام است و به فرهنگ، وضعیت زمانی و مکانی و عناصر بیرونی پیام برمی گردد. 🔹فرامتن ممکن است در جامعه ای اثر مثبت و در جامعه ی دیگر اثر منفی داشته باشد. 🔸فرامتن به عناصری گفته می‌شود که خارج از دنیای متن قرار دارند اما به آن مرتبط‌اند و نشانه‌ها و ارجاعاتی در متن به ما اجازه می‌دهند تا به این عناصرِ بیرونی توجه ‌و آن‌ها را وارد تحلیل اثر هنری مورد نظر کنیم. ⬅️ برای مثال شنیدن موسیقی سریال مختارنامه یا یوسف پیامبر برای  کسانی که قبلا این سریالها را تماشا کرده اند حس و حال خاصی می دهد ولی برای کسانی که قبلا این سریالها ندیده اند چنین حس و حال برایشان بی معنی است. ⬅️هنگامی که شرکت جنرال موتورز امریکا برای اولین بار اتومبیل شورلت نوا را به امریکای جنوبی وارد کرد،ذکسی خواهان خرید این ماشین نشد چون آنها آگاه نبودند که واژۀ No Va   در زبان این قسمت از قارۀ امریکا به معنای وسیله ای است که راه نمیرود. این شرکت خودروساز در اقدامی سریع، نام این محصول را در آن بازار به کاراییب تغییر داد. ⬅️ آب معدنی اَلَمُوت(تهیه شده از کوههای اَلَمُوت قزوین) در صورت صادرات به کشورهای عرب زبان و یا فروش در مناطقی از  کشورمان که به عربی صحبت میکنند اَلموت خوانده می شود گه به معنای مرگ خوانده میشود. آیا کسی حاضر است به جای آب حیات، نوشیدنی مرگ بنوشد؟ 💢پس لایه ی فرامتن پیام ، بستگی به فرهنگ جامعه،موقعیت زمانی و مکانی مخاطبان بستگی دارد./ پیام‌آموزش‌خبری @media_arma
⭕️انتقاد محیا دهقانی بازیگر نقش «نجلا» از روابط ناسالم در سینما 🔹بی‌شک مانند هر شغل دیگری در بازیگری هم روابط ناسالم وجود دارد.من از همکاران شنیدم و خوشبختانه در این ۱۱ سالِ فعالیت، نکته‌ای برای خودم پیش نیامد 🔹(در موضوع فساد در سینما) دو سه پیگیری جدّی انجام شود قطعاً حساب کار دست بقیه خواهد آمد. 🔹من بارها گفته‌ام چه در فضای کار و چه خارج از آن، به رفتار‌ِخود فرد هم بستگی دارد. من از همکاران شنیدم و خوشبختانه در این ۱۱ سالِ فعالیت، نکته‌ای برای خودم پیش نیامد. 🔹یک اتفاقی که وجود دارد، می‌رویم با پروژه‌ای قرارداد می‌بندیم و به دورخوانی هم می‌رسد اما در دقیقه ۹۰، خانمی دیگر را جایِ‌ما می‌گذارند. این موضوع در سینما وحشتناک است. 🔹نمونه بارز آن در فضای نمایش‌خانگی برای من این موضوع اتفاق افتاد در دقیقه‌های آخر، خانمی را خیلی راحت جای من قرار دادند/ تسنیم ✅ @media_arma
💢استفاده از واژه گان معنا دار توسط رسانه های غربی 🔹‏اصل رسانه‌: اگر حمله با چاقو باشد و منجر به مرگ ۱ نفر شود اما مهاجم کوچکترین ربطی به اسلام داشته باشد حمله حتما «تروریستی» است، اما اگر یک امریکایی با یک سلاح اتومات در شهر ۱۰ نفر را بفرستد قبرستان اسمش فقط همان «تیراندازی» است 💬 ایلخان @media_arma