eitaa logo
ملت قوی✊🇮🇷
195 دنبال‌کننده
43هزار عکس
32.1هزار ویدیو
358 فایل
"ملت ایران بایدقوی شود و راهی جزقوی شدن ندارد".امام خامنه ای زیدعزه 🔸تنها راه تقویت ملت ایران بکارگیری صحیح از همه استعدادهای کشور و پس زدن جریانات چپ و راست از تعیین سرنوشت ملت به وسیله احیای نهضت #بسیج‌مستضعفین است. https://eitaa.com/Mellate_ghavi
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻وقتی در اتفاقات تلخ دیگه ساکت بودی، ولی الان میصرفه موضع بگیری منبع: کتاب مارکتینگ و بازاریابی نوین، فصل لاشخوری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴مصاحبه بسیار جالب با رهبر هندوها درباره امام حسین (علیه‌السلام)
🔴چرا مهسا امینی طعمه‌ی مطامع سیاسی-جناحی اصلاح‌طلبان و منافقین شد ✍ سید علیرضا آل‌داود: فوت مرحومه مهسا امینی را به خانواده محترم ایشان تسلیت عرض میکنم. و اما بعد، پاسخ به یک سوال مهم می‌تواند در تحلیل ها راهگشا باشد: 🔻چرا به بهانه فوت مرحومه مهسا امینی جنبش اجتماعی ضد کشور به محوریت جریان اصلاحات و اعتدال با حمایت مالی رسانه ای سعودی ها و آلبانی نشینان در فضای مجازی شکل گرفت؟! 1⃣نکته نخست عصبانیت محور عبری-عربی و غربی از حرکت تمدنی اربعین است که شاهد بودیم پیش از اربعین دست به دامن جریان صدر، سعودی و ترک و داعش برای اختلال در این مراسم عظیم شدند و دنباله‌های آنان در داخل نیز ماموریت خود را با تحلیل‌های مغرضانه ادامه دادند. 2⃣نکته دوم از برجسته سازی موضوع مهسا امینی، ایجاد یک کانال انحرافی رسانه ای پس از نمایش عظیم حضور مردم در اربعین بود که تلاش‌های شبانه روزی جریانات معاند داخلی و خارجی را بر باد داده بود و آنها با عصبانیت تمام شروع به دروغ پردازی به بهانه مرحومه امینی کردند. 3⃣نکته سوم انحراف افکار عمومی از بازخوانی جنایات ملکه صفاک و خون‌آشام انگلیس بود که ارتش سری ملکه در ایران داغدار آن پیر جنایتکار بود و موضوع مهسا امینی را فرصتی برای عقده گشایی دانست. 4⃣نکته چهارم پنهان کردن جلوه های امید بخش مانند دستاوردهای عظیم دولت انقلابی در پیوستن به گروه شانگهای و دستاوردهای منطقه ای ایران بود. 5⃣نکته پنجم وجود صفت لاشخوری و مردارخواری جریان اصلاحات بود که هر وقت فرصتی پیدا کنند شروع به زدن اسلام و انقلاب می‌کنند که در فتنه های ۸۸ و ۹۸ شاهد آن به وضوح بوده‌ایم. 6⃣و نکته ششم اینکه جریان اصلاحات و اعتدال در موضوع دادخواهی برای مهسا امینی دروغ می‌گوید چراکه در موضوع مشابه قتل همسر جوان هنر پیشه کُرد همفکرشان(مرحومه میترا استاد) بدست نجفی شهردار اسبق تهران شاهد بودیم در سکوت کامل خبری بودند و حتی به مرحومه تهمت‌های بسیاری زن و مردشان زدند و نکته بسیار مهم اینجاست که این جریان سابقه بهره گیری از سناریوی کشته سازی مانند فتنه۸۸ را در کارنامه‌ی خود برای مطامع سیاسی و حزبی‌اش دارد و بعید نیست در موضوع مرحومه امینی از این تکنیک استفاده کرده باشند. 7⃣نکته هفتم انتقام از تعطیلی اجلاس سالانه منافقین بود که جنجال خبری اش را هفته‌های پیش از طرف رژیم آلبانی و اروپایی ها شاهد بودیم که همچون مار زخم خورده شروع به انتقام و تولید روایت های دروغ با موضوع مرحومه امینی کردند. ⬅️ اما در این سمت ماجرا نیز شاهد موضوع تلخی بودیم و آن اینکه برخی در جبهه انقلاب نتوانستند جبهه حق را درست تشخیص داده و در عملیات شناختی دشمن گرفتار شدند و شروع به تضعیف نهادهای انقلابی کردند. ⬅️ اما پس از شروع به تبیین اصل ماجرا از سوی رسانه‌ی ملی مشخص شد طرح بحث ضرب و شتم از اساس داستان سرایی و دروغ آلبانی نشینان و اصلاح طلبان بوده تا جاییکه برخی از منصفان آنها توییت های خود را پاک کردند. ⬅️نکته مهم در این ماجرا اخلاق مداری پلیس بود و فراجا هوشمندانه درگیر احساسات و جو رسانه‌ها نشد و با اجازه خانواده محترم امینی فیلم و اطلاعات پزشکی بیماری مغزی سابق مرحومه را منتشر کرد که بر عصبانیت جریانات معارض افزود. ⬅️گفتنی است در شرایط پیش رو اتحاد میان نیروهای انقلابی امروز بیش از پیش اهمیت دارد و باید جریان انقلابی اجازه ندهد دستاورد های دولت انقلابی و جریان رسانه ای عظیم اربعین با این هوچی‌گری ها به حاشیه رانده شود. ⬅️زمستان می‌رود و سیاهی به ذغال خواهد ماند، فقط این سوال‌ها باقی است که تا چه زمانی باید با جریان برانداز بنفش یعنی سرمایه‌های رژیم صهیونسیتی در ایران مماشات شود؟ تا چه زمانی باید شاهد ترور امنیت روانی مردم در فضای مجازی ول باشیم؟ تا چه زمانی باید در این جنگ شناختی شاهد هجمه به دل‌های پاک نوجوانان و جوانان باشیم؟! و این در حالی است که رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر خود با مسئولین قوه قضاییه به جد درخواست برخورد با کسانی را داشتند که امنیت روانی مردم را نشانه گرفته اند...تاکید می‌کنم هیچ کشوری اجازه تولید و گردش آزادانه این میزان فیک نیوز را در سطح سرمایه اجتماعی‌اش نمی‌دهد...هیچ کشوری...
🔴رهبر انقلاب: درسی که اربعین به ما می‌دهد، این است که باید یاد حقیقت و خاطره‌ی شهادت را در مقابل طوفان تبلیغات دشمن زنده نگهداشت
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔵 برخورد موادبانه پلیس آمریکا با زنان را ببینید و تفاوت آن با ایران را متوجه بشوید... انگار واقعا این زنیکه شیطان صفت صهیون نژاد، جنس اعلا و ناب می زنه 🤣 شانس بیاره خانم صهیون اموی نژاد به تور پلیس آمریکا بخوره تا زبون درازی نکنه 😆
🔺هر سه زن بودند، از قضا هر سه کُرد؛ میترا با گلوله توسط شوهرش کشته شد. شیلر رسولی برای حفظ عفت و پاکدامنی اش قربانی شد؛ مهسا امینی بر اثر سکته از دنیا رفت؛ 🔹لیبرال ها و سلبریتی ها برای شیلر لال شدند‌،به میترا کلی تهمت زدند،برای مهسا امینی مدافع حقوق زنان شدند. ✍سید عادل فیاضی
. 🔴دیدار دکتر با معظم انقلاب پس از بازگشت از ازبکستان 🔹رئیس‌جمهور کشورمان، در بازگشت از سفر ازبکستان با رهبر انقلاب دیدار کرد و گزارشی از ملاقاتها و توافقها در اجلاس سازمان همکاری‌های شانگهای و همچنین برنامه‌های پیش‌رو در سفر به نیویورک به منظور شرکت در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد بیان کرد. 🔹رهبر انقلاب با ابراز خرسندی از گزارش و مجموعه اقدامات صورت گرفته، برای رئیس‌جمهور در آستانه به سفر نیویورک آرزوی توفیق کردند. .
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴۴۳ هکتار زمین به نام وزارت راه‌وشهرسازی خورد حدود ۶۰ هکتار زمین دیگر نیز برای صدوراسناد بهنام وزارتراه و شهرسازی شناسایی شده است 🔻سخنگوی دولت در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص وضعیت واگذاری زمین‌های دولتی به وزارت راه‌ برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن: 🔹سند ۴۳ هکتار زمین تاکنون به نام وزارت راه‌وشهرسازی صادر شده تا برای اجرای نهضت ملی مسکن مورد استفاده قرار گیرد. 🔹استانداری‌ها در سراسر کشور زمین‌هایی را به اداره ثبت اسناد برای تغییر مالکیت معرفی می کنند. 🔹حدود ۶۰ هکتار زمین دیگر نیز برای صدور اسناد به نام وزارت راه‌وشهرسازی شناسایی شده است.
🔴مگر قرار نبود در خانه سرش به کار خودش گرم باشد و در اموری که به او ربطی ندارد دخالت نکند؟ حالا چرا دنبال این است که امنیت به حشدالشعبی سپرده نشود؟ دنبال دسیسه برای بمبگذاری هستی؟ حشد یک نهاد قانونی در عراق است. نیروی سرایا السلام هست که قانونی نیست و مزدور است.
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔴کشورهای خارجی با سدسازی برای افغانستان به دنبال کسب نفوذ در این کشور هستند. 🔹سیده زهرا قریشی، پژوهشگر دیپلماسی آب و هیدروپولتیک: 🔹سند ۱۹۴۷ سازمان CIA بیانگر تمایل آمریکا به تداوم اختلاف آبی ایران و افغانستان در هیرمند است 🔹ترکیه در سدسازی افغانستان فعالیت دارد. 🔹عواقب زیست محیطی خشک شدن سیستان و هامون بیشتر متوجه افغانستان خواهد بود.
فروش کلیه برای خرید آیفون! تعداد زیادی از جوانان تایلندی برای خرید آیفون ۱۴ دست به فروش کلیه شون زدن! طوری که دولت تایلند گفته دیگه کلیه نیاز نداریم! این جاهلیت نتیجه ی ترویج تمدن نظام سرمایه داریه 🔴به پویش بپیوندید👇 http://eitaa.com/joinchat/963837952Cb758f6bd13
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔹آیا تا به حال مقابل «ایران مال» یا «اطلس مال» دیده‌اید؟ آیا تا به حال گشت ارشاد به باستی هیلز رفته؟ گشت ارشاد امری طبقاتی است. ✅صدای انقلاب را از اینجا بشنوید @hojre_enghelab
🌀یه تقسیم‌بندی هم داریم تحت عنوان و 😊 /راهکار/ می‌خواهید بی‌حجاب باشید و به جای سرزنش‌شدن ازتون به نیکی یاد بشه سعی کنید دَم انقلابی‌ها رو ببینید 👌 ✅صدای انقلاب را از اینجا بشنوید @hojre_enghelab
🔻یک اتّفاق ناخوشایند از دریچۀ امنیّت اخلاقی: گذار به سوی غلبۀ سازوکار فرهنگی 🖋 مهدی جمشیدی ۱. حادثۀ تلخ درگذشت خانم مهسا امینی، گزنده و غم‌بار بود و کام همۀ ما را تلخ کرد؛ چنان‌که روح حاکم بر بسیاری از واکنش‌ها، حاکی از تأثّر نسبت به از دست رفتن جان شریف ایشان بود. در این درد و اندوه، خود را با خانوادۀ ایشان شریک می‌شماریم و از خدای متعال برای او، تمنّای مغفرت و طلب رحمت داریم. امّا آنچه که رخ داد، فقط یک «اتّفاق» بود که در پهنۀ گستردۀ کارنامۀ پلیس امنیّت اخلاقی، نظیر و شبیهی ندارد. ازاین‌رو، نباید از یک حادثۀ ناخواسته و غیرارادی، «نتایج ساختاری» گرفت و هیجان‌زده و ناموجّه، «روندها» را ناصواب معرفی کرد. آری، ضعف‌ها و کاستی‌ها در این زمینه، قابل‌انکار نیستند و نباید از آنها غفلت کرد، امّا سخن در این است که نباید «مبالغه» کرد و دلالت‌هایی را بیش از کشش درونی این حادثه به آن نسبت داد. باید زمام و عنان عواطف خویش را به دست گرفت و عالمانه و عاقلانه به داوری نشست و در ورطۀ «بی‌انصافی» و «زیاده‌روی» نغلتید. تلخی یک واقعه، مجوزی برای عبور از «اخلاق» و «انصاف» نیست. ۲. سیر حرکت و تحوّل عملکرد نیروی انتظامی در زمینۀ حجاب و عفاف، از پیشرفت تدریجی آن حکایت می‌کند؛ چنان‌که نیروی انتظامی به این نتیجه دست یافته است که باید فرد کم‌حجاب را در گام نخست، در متن «تذکّر اخلاقی» و «هشدار تنبّه‌زا» قرار بدهد و از طریق «تبیین» و «توضیح»، ذهن او را با منطق حجاب آشنا سازد تا به‌تدریج، خود او در مسیر درونی‌سازی حجاب و باورمندی به آن قرار بگیرد. این به معنی گذار تکاملی از تکیۀ محض بر «سازوکارهای سخت و حقوقی» به سوی «سازوکارهای نرم و فرهنگی» است؛ آن هم در روند فعّالیّت‌های درونیِ نیروی انتظامی، در‌حالی‌که بر اساس نگاه رایج و ابتدایی، نباید وارد این حوزه شود. نیروی انتظامی می‌توانست این حلقه از فرایند اصلاح اجتماعی را به نهادهای دیگر واگذار کند و خود بر روندهای متناسب با هویّت عرفی‌اش عمل نماید، امّا بر «گسترۀ کارکردها»ی خویش افزود و خیرخواهانه و دلسوزانه، چنین مواجهه‌ای را بر عهده گرفت. این چرخش، بسیار راهگشا و خوشایند است و نشان می‌دهد نیروی انتظامی، به‌واقع در پی اصلاح اجتماعی به‌صورت «عمیق» و «ماندگار» است و نمی‌خواهد «دافعۀ حداکثری» بیافریند. ۳. در رویکر دولت اسلامی، امنیّت اجتماعی به «بدن» افراد جامعه و «داشته‌های مادّی و مالیِ» آنها منحصر نیست، بلکه افزون بر این، باید از «امنیّت اخلاقی» نیز سخن گفت. امنیّت اخلاقی به این معنی است که باید فضای جامعه به‌مثابه عرصۀ عمومی، به بستر «تجاهر معاصی» و «آشکارسازی منکرها» تبدیل نشود و چنان نباشد که فرد در آن، احساس «ناامنیِ معنایی» و «مخاطرۀ هویّتی» کند. جامعۀ اسلامی، جامعه‌ای است که در آن خیر و صلاح، «غالب» و «عیان» است و شر و فساد، «در حاشیه» و «پنهانی». هر جامعۀ انسانی، چه جامعۀ اسلامی و چه جامعۀ غیراسلامی، خواه‌ناخواه گرفتار حدی از آسیب‌ها و آفت‌های معنوی است و این از اراده و اختیار آزادِ انسان ناشی می‌شود. با این حال، در جامعۀ اسلامی وضع به ‌گونه‌ای که بی‌پروایی در ارتکاب فسق و فجور، وجود ندارد و اهل تباهی و عصیان، جرأت نمی‌کنند که جامعه را به جولان‌گاه رفتارهای خلاف اخلاق و ارزش‌های عالیِ انسانی تبدیل کنند. بدین جهت است که عرصۀ عمومی به فضایی مساعد برای شکوفایی معنوی و روحی تبدیل می‌شود و چنین نیست که رها شدن فرد در متن جامعه، او را بیشتر به فساد سوق بدهند تا به صلاح. پس امن‌بودن جامعه عبارت است از غالب‌بودن جهت‌گیری اخلاقی و ارزشی در آن و هراس اخلاق‌ستیزان و دین‌گریزان از ارتکاب معصیّت و منکر در آن. ۴. همچنین امنیّت اجتماعی، معطوف به «جامعه» است؛ یعنی دولت اسلامی وظیفه دارد در «عرصۀ عمومی»، مداخله کند و آن را از آلودگی‌های ضدّمعنوی و جریان‌های مادّی و هوس‌بازانه پاک کند. پس سخن دربارۀ «عرصۀ عمومی» است و نه «عرصۀ خصوصی». در عرصۀ خصوصی، نه‌فقط دولت اسلامی، بلکه هیچ فردی حقّ مداخله ندارد، بلکه در آنجا تنها پای «وجدان معنوی و اخلاقیِ خودِ فرد» در میان است و این عنصر ایمانی و باطنی است که قدرت بازدارندگی دارد. در واقع، همۀ آنچه که باید صورت بگیرد به «قانون» و «دولت» و «الزام» و «ناظر بیرونی» واگذار نشده و دین، شأن «آمرانه» و «تحمیلی» نیافته است، بلکه سرچشمۀ آغازین و اصلیِ دیانت، همچنان «اعتقاد» و «باورِ» خود شخص است و تنها در عرصۀ عمومی و فقط نسبت به کسانی که دچار «ضعف تقوا» و «سستی اخلاق» هستند، دولت از طریق قانون به میان می‌آید و مجال نمی‌دهد کسانی در جامعه به فسق و فجور بپردازند و فضای عمومی و مشترک را آلوده نمایند. اگر این تفاوت‌ها و تمایزها در نظر گرفته شوند، چه‌بسا مخالفت‌ها و لجاجت‌ها فروکش کنند. منتشرشده در روزنامۀ ایران: http://www.irannewspaper.ir/newspaper/page/8007/2/627062/0
🔻گمانه‌زنی دربارۀ «واقعیّتِ بی‌صدا» ۱. فیلمی که از حضور خانم مهسا امینی در کلاس آموزشیِ نیروی انتظامی منتشر شده است، بی‌صداست و ما نمی‌دانیم که چه جمله‌هایی مبادله شده است، امّا می‌توان در چهارچوب "زبان بدن" و "زبان موقعیّت"، گمانه‌هایی را دربارۀ آنچه که گذشته است مطرح کرد. این گمانه‌ها و برآوردها، هرگز "قطعی" نیستند، امّا شاید کمی از ابهام وضع کنونی بکاهند و فضا را تلطیف کنند. ۲. خانم امینی، روی صندلی در کلاس آموزشی نشسته و منتظر شروع‌شدن کلاس هست. و شاید هم کلاس، تمام شده بوده است. در این زمان، مشاهده می‌کند که یکی از خانم‌ها در حال صحبت با خانمِ مأمور نیروی انتظامی هست. او هم تصمیم می‌گیرد که با این خانم صحبت کند. به جلو می‌رود. صحبت‌های نفر اول، هنوز تمام نشده ولی او وارد گفتگو با مأمور می‌شود. ۳. او با اشاره به لباسش احتمالاً می‌گوید (یا اعتراض می‌کند) که لباس من ایرادی ندارد. خانم مأمور با دست‌زدن به بخشی از لباس او و بالا آوردنش، احتمالاً می‌گوید اینها اشکال ندارد؟! و گویا با اشاره به روسری هم می‌گوید که افتاده بوده از سرت. نمی‌دانیم خانم امینی در لحظۀ بازداشت، روسری به سر داشته است یا این‌که روسری‌اش بر روی شانه‌هایش افتاده بوده. تصویری از ایشان در فضای مجازی هست که در آن تصویر، ایشان در کنار دختری ایستاده که روسری به سر دارد، ولی ایشان نه. پس چنین احتمالی، منتفی نیست. ۴. مأمور نیروی انتظامی در این گفتگو، این جملات را با "فریاد" نمی‌گوید؛ چون توجّه کسی از جمع، جلب نمی‌شود، ولی روشن است که با "ناراحتی" می‌گوید. این ناراحتی در بدن او نمایان است، نه در جمله‌ها و بلندی صدایش. البتّه از حرکات خانم مأمور می‌توان حدس زد که این ناراحتی، شدّت زیادی هم نداشته است؛ یعنی "درگیری کلامی" ایجاد نشده است. ۵. خانم مأمور پس از این گفتگوی بسیار کوتاه، در حال ترک صحنه هست که ناگهان خانم امینی، روی زمین می‌افتد. اینجاست که تازه، "توجّه بقیه" به ایشان معطوف می‌شود. یعنی قبل از این در این فضای "کوچک"، هیچ "اتّفاق غیرعادی"ای رخ نداده است که کسی بخواهد به آن توجّه کند. ۶. نشست‌وبرخاست خانم‌ها هم نشان می‌دهد که هیچ‌کدام "معذب" و "در فشار" نیستند. هر کسی به‌راحتی "راه می‌رود" و در جایی که می‌خواهد "می‌نشیند". پس فضا، فضای "تنش" و "توبیخ" و "نزاع" نیست. ۷. از این گذشته، حرکت ابتداییِ خانم امینی به طرف صندلی و نوع نشستن‌ش نشان می‌دهد که حالش خوب است. حتّی وقتی روی صندلی نشسته است، با "سرعت"، گردن کج می‌کند و خانم مأمور را می‌بیند. حرکتش به طرف مأمور هم عادی است. ایستادن و توضیح‌دادنش نیز طبیعی است. ۸. در این فیلم، نه نشانی از "استرس" و "شکنجۀ سفید" است و نه نشانی از "بیماری" و "بدحالی" خانم امنیتی. البته شرایط این خانم، خاص بوده است؛ به این معنی که اوّلاً ساکن تهران نبوده و در اینجا احساس "غربت" و "بیگانگی با محیط" می‌کرده است، و ثانیاً گویا "بیماری زمینه‌ای و پیشینی" هم داشته است. به عبارت دیگر، "بازداشت او" و "برخورد مأمور نیروی انتظامی"، خاص نبوده، بلکه "وضع جسمی یا روحی او"، خاص بوده است. شاید ظرفیت او، فروتر از تحمّل این شرایط بوده است؛ شرایطی که بازداشت‌شدگان دیگر در این ماجرا، همگی آن را برتابیدند و ساعتی پس از برگزاری کلاس، سالم از آن خارج شدند. از خدای‌متعال برای این هم‌وطن مسلمان، رحمت و غفران الهی را مسئلت می‌کنم. 🖋 مهدی جمشیدی https://eitaa.com/sedgh_mahdijamshidi
ستاد امر به معروف و نهی از منکر و گشت ارشاد؛ فقط عموم مردم را دچار اختلاف و دو دستگی نکرده. بلکه همین همین طیف مدعی حزب‌اللهی را هم دوپاره کرده و به جان هم انداخته! اختلاف را تا کجا بردید آقایون!
🚨 تبار گشت ارشاد مسئولین! • اولین بار ۳۱تیر۵۸ امام خمینی بود که گشت ارشاد مسئولین را مطالبه کرد! اداره امر به معروف در فهم امام خمینی، اول ناظر به اعمال دولت و ادارات دولتی (حتی رهبر و رئیس جمهور) بود؛ بعد هم اقشار ملت. (صحیفه امام ج۹ص۲۱۳) • اما جالب اینکه دستور امام هم درباره نهی از منکر دولت اجرا نشد (لابد به همین سازمانهای ناظر دولت و مجلس و قضائیه که بعدا در قانون اساسی آمد، بسنده شد) ؛ اما برای اقشار ملت (البته نوعا در پوشش و...) در لباس های مختلف: کمیته انقلاب و ستاد امر به معروف و گشت ارشاد انجام شد! • مرحوم سید احمد خمینی دلیل مخالفت با فرمان امام از سوی دولت موقت و برخی اعضای شورای انقلاب را: نبودن تشکیلات لازم / و هرج و مرج شدن، می شمارد! (همان/ پاورقی) • جادارد بعد از ۴۰ سال، تشکیلات و سازمانهای مدعی جلوگیری از جرم یا مجازات مسئولین را با تشکیلات نهی از منکر اقشار مردم (گشت ارشاد)، در روش و نتیجه مقایسه کنیم و نهی از منکرِ متوازن و نتیجه بخش را پی ریزی کنیم. 《انقلاب اسلامی همچون پدیده‌ای زنده و با اراده، همواره دارای انعطاف و آماده‌ی تصحیح خطاهای خویش است، امّا تجدیدنظرپذیر و اهل انفعال نیست. به نقدها حسّاسیّت مثبت نشان میدهد و آن را نعمت خدا و هشدار به صاحبان حرفهای بی‌عمل میشمارد، امّا به هیچ بهانه‌ای از ارزشهایش که بحمدالله با ایمان دینی مردم آمیخته است، فاصله نمیگیرد.》(بیانیه گام دوم) محسن قنبریان ✅صدای مستضعفان عالم✌️ 🆔 @adalatkhane
‏رهزنانی هستند که حادثه‌ای مثل ‎ و این حضور پرشور مردم را نمی‌پسندند؛ علیه آن مشغول تلاشند، همه باید پای کار باشیم. هر کس وظیفه‌ای دارد، دستورالعمل امروز ما بیش از همیشه این است: تواصی به حق و صبر "امام خامنه‌ای" @hzamanim
✡️ پروندهٔ بررسی کتاب «فاتحین جهانی» 1️⃣ ١۳‌سال پس از پایان جنگ جهانی دوم، در سال ۱۹۵۸ کتابی با عنوان «فاتحین جهانی؛ جنایتکاران واقعی جنگ» به‌قلم نویسندهٔ مجارستانی منتشر شد که افشاگری‌های گسترده‌ای دربارهٔ داشت. 2️⃣ کتاب توسط باشگاه کتاب مسیحیان چاپ شد و اولین چاپ ترجمهٔ فارسی‌اش مربوط به سال ۷۷ است، اما پس از اتمام نسخه‌های چاپ اولش دیگر چاپ نشد تا ۱۴ سال بعد، که مؤسسهٔ انتشارات حامیان آزادی قدس آن را چاپ کرد. 3️⃣ مترجم این کتاب می‌گوید همین‌که با احتیاط و پنهانی توسط باشگاه کتاب مسیحیان چاپ شد، نشان‌دهندهٔ این حقیقت است که حداقل بخشی از جامعهٔ مسیحیان جهان، نگران شیوع و گسترش هستند. 4️⃣ به‌جز افشاگری‌های متعدد و گستردهٔ مؤلف، یکی از مهم‌ترین نظریه‌های لوئیس مارشالکو این است که و ، وسیله و ابزار اِعمال قدرت جهانی بودند. شعار توسط آمریکا هم در راستای سلطه و تفوق جهانی قوم یهود بود. 5️⃣ در سلسله‌مطالبی که در ادامه در قالب یک منتشر می‌کنیم، به کتاب فاتحین جهانی و مطالب تکان‌دهندهٔ درون آن می‌پردازیم. ✅ اندیشکده مطالعات یهود: 🇮🇷👉 @jscenter