eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
185.6هزار عکس
167.7هزار ویدیو
1.9هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از mesaghمیثاق
آقای غلامرضا با انجام وظیفه انقلابی از وزارت کشور رفت، به ایشان گفتم این بخشنامه انتخاباتی به استانداری ها، اعمالی بود و نه اعلامی، ایشان گفتند نه اتفاقا از مواردی بود که باید با صدای بلند اعلام می‌شد https://virasty.com/r/4D9
هدایت شده از mesaghمیثاق
🔴 فشارهایشان نتیجه داد. رییس ستاد انتخابات کشور (معاون سیاسی وزیر کشور) در میانه فرایند انتخابات عزل شد! همرزم حاج قاسم، خداقوت. کارت درست بود شما خوب سربازی کردی برای نظام و مردم ... سربازی برای عدالت سخت است. بنظرم دولت با عقب نشینی، اشتباه بزرگی کرد. فقط می‌توانم بگویم متاسفم... ✍ محسن مقصودی
هدایت شده از mesaghمیثاق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. ♻️ دولت آقای رییسی با تغییر معاون سیاسی وزیر کشور چه پیام‌هایی به جامعه و مدیرانش منتقل کرد! 👈 یادداشت‌های حمید رسایی را  (اینجا)  بخوانید .
هدایت شده از mesaghمیثاق
| میگویند بجای اینکه دنبال بی حجابها باشید بروید تروریستهای را بگیرید. یکی از عوامل ناامن سازی و‌نفوذ تروریستها وقوع روزانه دهها برخورد و‌تنش بین مردم با برخی بی‌حجاب هاست. ● حجت‌الاسلام والمسلمین علی ثقفی
هدایت شده از mesaghمیثاق
انتصاب جوان تراز بیانیه گام دوم انتصاب شایسته جوان گام دومی، جناب آقای دکتر حمیدرضا مقصودی، اقتصاددان و عضو مجمع‌ هم‌افزایی جوانان‌ انقلابی‌ استان‌ قم به عنوان رئیس امور اقتصاد کلان سازمان برنامه و بودجه کل کشور. توفیقات روز افزون ایشان را در امر خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ایران اسلامی، در پرتو رهنمودهای رهبر فرزانه انقلاب را از خداوند منان مسئلت می‌نماییم.
هدایت شده از mesaghمیثاق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ریش میذاره نماز میخونه اما نمازگزارها رو میکشه اون خدا رو دوست داره ،تو رو دوست نداره! 🗣تاج آره خلاصه. 🗣حامد عاقل
هدایت شده از mesaghمیثاق
🔺«سلمی ارسطو»، تازه مسلمان هندی که باخوشنویسی می خواهد زیبایی های اسلام را نشان بدهد افتخار می کنم که مسلمان هستم و اسلام دین زیبایی است. احساس می‌کنم یک وسیله هستم و گویی خودم این کارها را نمیکنم (http://rahyafteha.ir/79311/)
هدایت شده از mesaghمیثاق
نتیجه از جان گذشتگی نیروهای امنیتی طبق آمار
هدایت شده از mesaghمیثاق
سیر نمایشگاهی داعش را برای آشنایی بهتر با این سازمان تروریستی در سایت رهیافته دانلود و نشر دهید https://rahyafteha.ir/111645 رهیافتگان
هدایت شده از mesaghمیثاق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این فقط ذره کوچیکی از قدرت خداست خیلی کوچیک... چطور میشه با دیدن و فهمیدن و فکر کردن به اینها وجود خدا رو کتمان کرد؟؟
هدایت شده از mesaghمیثاق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پاسخ امام حسین به مادر دو شهید اصفهانی کامل این گفتگو را در کانال یوتیوبی ماورا ببینید
هدایت شده از mesaghمیثاق
| ادوار کوئیروگا وارگاس (حسین) تازه مسلمانی از پرو: ✅ اسلام مسیر درستی است که می تواند کمک کند و زندگی جوانان را بهتر کند. https://rahyafteha.ir/99540/
هدایت شده از mesaghمیثاق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ویدئوی طنزی که برای رشوه دادن به افسران و عبور از مرز بخاطر شرکت نکردن در جنگ پر بازدید شد😁
هدایت شده از mesaghمیثاق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 واکنش و پاسخ عجیب بایدن به آتش سوزی مهیب هاوایی 🔺وقتی از او در مورد افزایش تلفات آتش‌سوزی‌های هاوایی سوال شد، رئیس جمهور ایالات متحده جواب داد: «نظری ندارم!» 🌎 آمریکا
هدایت شده از mesaghمیثاق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 ویدئویی از برخورد قطار با یک کامیون که باعث انفجار مهیب می شود 🌎 اندونزی
هدایت شده از mesaghمیثاق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ملاقات دختر ایزدی کرد با داعشی که به او در ۱۴سالگی تجاوز کرده 🩸اگر مدافعان حرم نبودند این بلا رو سر ناموس ایرانی درمی‌آوردن 📌حالا بعد این همه جان فشانی های مدافعین حرم بعضی هرزه های زن زندگی آزادی که از ترس داعش زمانی تو لونه هاشون بودن الان به خانواده های معظم این شهدا جسارت کرده و هتک حرمت می کنند.
هدایت شده از mesaghمیثاق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎬 کلیپ زیبای «نگاه آخر...» [اون نگاه آخرت از جلو چشمام نمیره... کی میگه تو اسیری؛ دنیــــا به چشمات اسیــره...] 🕊
هدایت شده از mesaghمیثاق
مقام محمود 18.mp3
10.84M
۱۸ ※ و أسئلهُ أن یُبَلّغنی المقامَ المَحمود لکم عندالله. | شوخی و بچه بازی نیست! خواستن مقام محمود، یعنی خواستن مقام اهل بیت علیهم السلام! ✘ هم نوع تلاش خاصی میخواد! ✘ هم امتحانهای خاصی میشیم! ✘ هم فقط از همون یک مسیری که معرفی کردن بهمون، باید رد بشیم! وگرنه ... حتماً نمیرسیم ! منبع : کارگاه مقام محمود
هدایت شده از mesaghمیثاق
نقش زنان پس از واقعه عاشورا زنان مدينه و بني هاشم ♻️بعد از واقعه کربلا، زنان مدينه، بر سر قبر رسول خدا(صلي الله عليه وآله) رفتند و مراسم عزاداري برپا نمودند. ♻️آنان بدون هيچ هراسي از دستگاه حاکمه، با شور و شعور، دست به اقدامي مهم زدند. آنان با رفتن بر سر قبر پيامبر(صلي الله عليه وآله)، با زيرکي و تيزبيني، به همه نشان دادند که اين فرزند رسول خداست که به شهادت رسيده است. ♻️و پس از آن تا يک سال، روز و شب، در مدينه نوحه سرايي مي کردند. امام صادق (عليه السلام) نيز در اين زمينه مي فرمايند: «پس از واقعه کربلا، هيچ زن هاشمي، سرمه به چشم نکشيد و خضاب نکرد. دودي نيز از خانه بني هاشم برنخاست تا پنج سال که عبيدالله بن زياد کشته شد.» و اين نشانگر نقش اساسي و مهم زنان در حفظ و تداوم نهضت حسيني بود. ♻️اينان با عزاداري هاي پي در پي، در حقيقت، به مبارزه عليه حکومت بيدادگر يزيد برخاستند و با حرکت هاي مثبت که در نهايت لطافت و ظرافت انجام مي شد، در اذهان تأثير به سزايي گذاشتند. ♻️زنان انصار نيز به همراهي زنان بني هاشم، زمينه را براي شروع مبارزاتي نو بر ضد دستگاه بني اميه فراهم ساختند، و با شعور ديني و سياسي خويش، گامي بلند در احياي نهضت عاشورا برداشتند.
هدایت شده از mesaghمیثاق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎙لطفا گوش کنید مخصوصا اونایی که میگن هرکه هر گناهی میکنه به خودش مربوطه ...
هدایت شده از mesaghمیثاق
radio-qom-02_05_15.mp3
36.97M
♦️موضوع: زنان در عصر پهلوی دوم 🎙محسن مومنی ۱۵ مرداد ۱۴۰۲ رادیو قم
هدایت شده از mesaghمیثاق
♦️گونه‌شناسی الگوی شخصیت زن در رسانه ملی یادداشت دوم تلویزیون هر روزه در قالب فیلم‌ها و مجموعه‌های نمایشی ایرانی، تصویرهایی را از جامعه، خانواده، افراد و سبک زندگی آنها ارائه می‌دهد که می‌تواند برای بیننده معانی و پیامدهای متفاوتی داشته باشد. برای گونه‌شناسی، طبقه‌بندی و تفکیک این تصاویر از یکدیگر می‌توان مدخل‌های متفاوتی را برگزید. در این نوشتار تلاش شده تا با نگاهی هویتی و فرهنگی گونه‌های مختلف تصویر شخصیت زن از یکدیگر تفکیک گردد. 1. زن نمایشی: فیلم‌ها و مجموعه‌های تلویزیونی ایرانی انباشته‌ای از تصاویر کاریکاتوری و نمایشی از زنان در قالب‌ها و اشکال مختلف است که با واقعیات و آرمان‌های زندگی زنان ایرانی هیچ تناسبی ندارد. به‌طور خاص نمونه این زن نمایشی را می‌توان در دو نوع بد و خوب، یا مورد نفی و مورد تأیید مشاهده کرد. زنان نمایشی بد آنهایی هستند که در قالب مادرهای الکی مهربان و کاملا منفعل، مادرشوهرهای بدجنس، زنان خبیثی که همسر دوم و یا صیغه‌ای هستند، زنان خانه‌دار احمق، دختران جوان احساسی و خام که فریب می‌خورند و... زنان نمایشی خوب نیز معمولا مادربزرگ‌های فوق العاده مهربان، دختران بسیار فهمیده و عاقل و بعضا با یک چادر مصنوعی روی سرشان، زنان فداکار که حتی شوهران دزد و معتاد و بی‌وفایشان را صرفا از روی عشق رها نمی‌کنند، زنان شاغل و موفقی که شبیه مردان هستند و... آنچه این تصویرسازی‌ها را شدیدا مخدوش و معیوب ساخته، تمرکز روی یک یا چند ویژگی است که به شکل مصنوعی و اجباری به شخصیت‌های داستان‌های آبکی الصاق شده است. این زنان آن قدر دور از انتظارند و آنقدر با واقعیات ملموسی که زنان ایرانی با آن درگیرند دور هستد، که می‌توان آنها را نسخه نمایشی زنان در رمان‌های عامه پسند دانست. ظاهرا هدف از ارائه این تیپ‌های معیوب این است که بیننده از یک الگوی شخصیتی و رفتاری دوری جوید و به نوع دیگر نزدیک شود. اما متأسفانه این هدف بسیار دشوار و پیچیده است و تیپ های مزبور نه تنها کمکی جهت رسیدن به آن نمی‌کنند بلکه اسباب دورتر شدن از آن هستند. 2. زن واقعی: در سال‌های اخیر برخی مجموعه‌های تلویزیونی با مضامین اجتماعی و تاریخی و همچنین پاره‌ای از برنامه‌های مستند توانسته‌اند تا حدودی تصویرگر واقعیاتی پیرامون زنان جامعه ما باشند. آنچه در اغلب این آثار به چشم می‌آید محدود شدن‌شان به نمایش زنانی است که به نوعی با مسائل اجتماعی کلان مانند اعتیاد، طلاق، فرزندان بزهکار، تنگی معیشت و نظایر آن درگیر هستند. در واقع این برنامه‌ها زنان را معمولا در شرایط خاصی نشان می‌دهند که گرچه در جامعه ما فراوان وجود دارند اما واقعیت ملموس زندگی تمام زنان یا تمام زندگی یک زن درگیر مسائل خاص نیست. انتخاب پاره‌ای از بخش‌های زندگی زنان در این موارد و حذف سایر ابعاد زندگی آنها هرچند عامدانه نیست، اما به نوعی تحریف واقعیات از طریق کاستن از آن و برجسته کردن وجوه خاصی از آن است. این مورد، از جمله مواردی است که در بررسی ناکامی الگوی شخصیت زن در تلویزیون مهم به شمار می‌آید. 3. زن آرمانی: یکی از اهداف رسانه فرهنگیِ پیشرو، غیر از ترسیم واقعیات و پاسخوگویی به نیازهای واقعی مخاطبان، ترسیم افق‌های متعالی‌تر و ارتقاء بخشیدن به نیازهای مخاطبان است. ظاهرا در پیگیری این هدف است که گه گاهی شاهد پخش آثاری هستیم که سعی دارند زنان موفق و واجد ویژگی‌های برجسته را همچون الگو و آرمانی برای سایر زنان ترسیم کنند. آنچه معمولا در این راستا تولید و پخش می‌شود مجموعه‌های مستندی است که به معرفی و مصاحبه با همسران و مادران شهدا و جانبازان، مادران فرزندان ناتوان، زنان مشغول به فعالیت‌های خیریه و مانند آن اختصاص دارد و البته برنامه‌های مذهبی و خانواده که با دعوت از کارشناسان، سعی دارند زنان را برای رسیدن به زندگی مطلوب راهنمایی کنند. ✍ ابوالفضل اقبالی
هدایت شده از mesaghمیثاق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 با شعار «زن مستقل و قوی» ازدواج نکرده و حالا .... ♦️افراط گرایی فمينيستی چه بر سر زنان غربی آورده است؟
هدایت شده از mesaghمیثاق
♦️سینمای غرب زده و ارزش های زنانه... یادداشت سوم یکم: در دنیای مدرن و عصر جهانی شدن، رسانه‌ها مهم‌ترین و با نفوذترین ابزار انتقال فرهنگ و شکل دهی به سبک‌های زندگی می‌باشند. امروزه ديگر اين بشر نيست كه فكر مي‌كند چگونه بپوشد، چگونه بخوابد و چگونه زندگي كند؛ بلكه اين رسانه‌هاي جهاني هستند كه اين برنامه‌ريزي‌ها را به عهده گرفته‌اند. هم چنین گسترش تعاملات جهانی و برخورد فرهنگ‌ها با یکدیگر از یک سو، و تمرکز قدرت‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی در دست متولیان و حامیان فرهنگ و تمدن غرب از سوی دیگر، باعث شده که سبک زندگی دنیای مدرن به فرهنگ غالب دنیا تبدیل شود. فرهنگی که پایه¬های اصلی آن بر تفکر اومانیستی و لیبرالیستی انسان مدرن بنا شده است و شاید ضرورتا سنخیتی با زمینه‌های اجتماعی و فرهنگی جوامع مختلف از جمله جامعه ما نداشته باشد. دوم: ارزش¬های زنانه آن دسته از مقولاتی است که در دین مبین اسلام وجود و رعایت آن¬ها برای زنان بسیار توصیه و تاکید شده است که از جمله آن¬ها می¬توان به ارزش حیا و عفاف، دلبستگی و تن ندادن به عشق¬های مجازی و علاقه و هوس زود گذر میان دو جنس مخالف، رعایت حدود و چارچوب شرعی و دینی در ارتباط با نامحرم، عدم بروز رفتارهای عاطفی آشکار در برابر جنس مخالف، وفاداری به همسر، رعایت حجاب در پوشش، خانواده گرایی، پذیرش قیومیت مرد در ساختار قدرت خانواده و تمکین در برابر او و مواردی از این قبیل می‌باشد. حیا به عنوان یکی از ارزش‌های اساسی و مورد تاکید اسلام برای انسان به ویژه زنان می‌باشد که کارکرد تقویت و تحکیم پایه‌های روابط زوجین و خانواده را داشته و از بین رفتن و یا کمرنگ شدن آن در خانواده‌ها علی الخصوص در زنان باعث ایجاد آسیب‌های جدی در مدیریت ارزشی و رفتاری اعضای خانواده می‌گردد. سوم: عشق میان دختر و پسر نامحرم در آثار سینمایی داخل کشور مقوله¬ای است که به شدت سخیف و سطحی ایجاد می¬شود و با دو بار گفتگوی کوتاه این دو به یکدیگر وابسته می¬شوند. گویا عشق سطحی و سست میان دختر و پسر که با یک نگاه و یک تعامل ساده اتفاق می¬افتد از مفروضات جریان حاکم بر سینماست. این مساله در واقع یکی از مهمترین نقاط آسیب زا در فیلم¬های سینمایی کشور ما است که به تایید و الغای یک بخش از سبک زندگی روشنفکری و مدرن در جامعه می¬پردازد. در حالی که واقعیات جامعه گواه بر این حقیقت است که عشق¬هایی که مبنایی چون شناخت و عقلانیت نداشته و مبتنی بر احساس و نشئت گرفته از یک نگاه زود گذر و یا خاطرات کودکی است چندان اساس محکمی برای تشکیل خانواده و ازدواج نبوده و نیست. با عنایت به این مساله، سریال‌های پرمخاطب شبکه‌های ماهواره‌ای، با حذف و یا کمرنگ جلوه دادن ارزش‌های زنانه‌ای چون حیا در تعاملات میان افراد نامحرم و قبح‌زدایی از عشق‌های خارج از چارچوب زن و مرد متاهل و نیز عادی جلوه دادن مفاهیمی چون خیانت به همسر، سعی در آسیب رساندن به رکن اساسی جامعه اسلامی ایران یعنی خانواده می‌نمایند. از سوی دیگر در سال¬های اخیر جریان حاکم بر سینمای کشور که متاثر از دیدگاه¬های روشنفکری و لیبرال هستند یک نوع هم صدایی با رسانه¬های غربی را در آثار و ساخته¬های خود صورت می¬دهند که نمونه¬هایی از این دست را می¬توان در آثار و فیلم¬های سینمایی کشور مشاهده نمود. یکی از مهمترین عناصر مشترک این دسته از آثار و فیلم¬ها با گفتمان اصلی حاکم بر رسانه¬های غربی، مقوله بازنمایی زنان و ارزش¬های مربوط به زنان است. مسائلی از قبیل عشق¬های مجازی و دوستی¬های قبل از ازدواج، روابط باز با جنس مخالف، استفاده ابزاری از زن در جهت ارتقاء جذابیت اثر، سبک مدرن پوشش و حجاب، خانواده ستیزی و... در این آثار به وفور به چشم می¬خورد. ✍ابوالفضل اقبالی