eitaa logo
#کانال_میثاق♥🇮🇷🇮🇷🇮🇷 ♥mesahg@🇮🇷🇮🇷🇮🇷
1.2هزار دنبال‌کننده
187.4هزار عکس
170هزار ویدیو
2هزار فایل
استقرار اسلام اصیل، دفاع از انقلاب اسلامی وحفظ ارزش های آن تااستقرار عدل و قسطmesahg@
مشاهده در ایتا
دانلود
💢 کشورگشایی روباتیک 🔻 کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که به‌زودی برای مراقبت از خانواده‌ها، یک ربات در هر خانه به‌کار گرفته خواهد شد و پیشرفت‌های روزافزون در روباتیک نیز شاهدی بر این مدعاست. 🔻 کنترل خانواده‌ها با ربات؛ یعنی کنترل هر انسان از درون خانه‌اش و برقراری ارتباطی شبانه‌روزی با تمام وجوه زندگی او. به این می‌گویند؛ کشورگشایی رباتیک. فتح کشورها با ربات؛ بدون جنگ و خون‌ریزی و البته با کسب درآمدی قابل توجه از تجارت خرید و فروش روبات‌ها. افزایش وابستگی به شیوهٔ زندگی الکترونیک، اینترنت، مخابرات و ماهواره‌ها، گام‌های نخستینی بودند برای پیوستن انسان به ماهیت یک زندگی روباتیک. ▫️ http://ydac.ir/ezpzw
5.29M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚨🚨🚨هادی العامری بامداد امروز با استقبال گرم مردم وارد شهر بصره شد. امروز ائتلاف فتح همایش انتخاباتی بزرگی را در بصره برگزار خواهد کرد
♨️ آیا بدنه وزارت بهداشت همچنان "مخالف افزایش جمعیت" است؟! 🔹️ اخیراً مصاحبه‌ای با "اشرف سماوات" رئیس اداره ژنتیک وزارت بهداشت در خروجی یکی از خبرگزاری‌های دولتی قرار گرفت که در آن حملات جدیدی به "طرح جوانی جمعیت" انجام شده است. 🔸️ از این رو، دکترعاطفه سمایی؛ متخصص زنان و زایمان در قالب یادداشتی به نقد اظهارات رئیس اداره ژنتیک وزارت بهداشت پرداخته است. 🔹️ دکتر سمایی در یادداشت خود شبهات و ایرادات به طرح جمعیت را در زمینه غربال‌گری، پیشگیری از بارداری و... پاسخ داده‌اند. متن کامل این یادداشت را در خبرگزاری تسنیم بخوانید. https://tn.ai/2583306
💢 فدرال رزرو در دست یهودیان 🔻 یهودیان بیش از ۳۸ سال، از ۵۰ سال زمانی که فدرال رزرو شکل گرفته است، آن را مدیریت کرده‌اند. در حقیقت از بین سال‌های ۱۹۷۰ تا ۲۰۲۰، طی ۳۸ سال، ۹ مدیر یهودی، ریاست فدرال رزرو را بر عهده داشتند. ▫️ http://ydac.ir/7lq3n 🔸فدرال رزرو چیست = همان رئیس بانک مرکزی ایالات متحده و عبارتی رئیس شورای عالی خزانه داری آمریکاست که مسئول تدوین سیاست‌های پولی، پیگیری رسیدن به اشتغال کامل، تثبیت قیمت‌ها و رشد اقتصادی در آمریکا است
🔰 سعید ملایی (جودوکار مغلوستان) در اینستاگرامش عکس حسن یزدانی را استوری کرده و تبریک گفته بود. در دایرکت برایش نوشتم: "کشتی‌گیر ایرانی قهرمان شده، به شهروند مغولستان چه ربطی دارد؟" چند ساعت بعد اینستاگرام صفحه‌ام را مسدود کرد!
🔻عبدالرضا مصری نایب رئیس مجلس طرح تشکیل وزارت امور اجتماعی، خانواده و جوانان را اعلام وصول کرد. 🚸 جنس اول| رسانه زنان، خانواده و زیست‌جنسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🔰 هنجارشکنی عده ای در حرم مطهر رضوی ناکام ماند 🔹 در شب شهادت هشتمین اختر تابناک امامت و ولایت حضرت ثامن الحجج(ع) هنجارشکنی عده‌ای برای عبور از شیوه نامه‌های بهداشتی با هوشیاری خدام بارگاه رضوی و مردم ناکام ماند | 🔹 در حالی که بیشتر زائران بارگاه منور رضوی با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی مشغول زیارت و عزاداری شب شهادت امام مهربانی‌ها بودند، جمع محدودی با مسدود کردن مسیر تشرف زائران و برخی رفتارهای خارج از شئون، برای لحظاتی در فضای اطراف روضه منوره ازدحام ایجاد کردند که با هوشیاری خادمان، مسیر تشرف به حالت عادی برگشت. 🔹 این چند نفر با برنامه‌ریزی قبلی، در نظم زیارت اطراف ضریح امام رضا(ع) اخلال ایجاد کردند و با پریدن از روی مسیرهای تعیین‌شده برای زیارت باعث شدند روضه منوره به‌صورت موقت بسته شود. 🔹 با همراهی نکردن مردم و برخورد برخی زائران با این رفتارها، جریان زیارت به حالت عادی بازگشت. استاد حسن عباسی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 نشت نفت خام در سواحل کالیفرنیا 💯 نفت خام ناشی از پارگی خط لوله اصلی در سواحل کالیفرنیا در حال گسترش است
🔺زمین لرزه قوی ۵/۷ ریشتری صبح پنجشنبه پاکستان را لرزاند و دست کم ۱۵ نفر را کشت 💯 به گفته اداره حواث پاکستان در میان کشته شدگان یک زن و ۶ کودک وجود دارد، در حالی که با ادامه عملیات امداد ممکن است شمار کشته ها افزایش یابد
گزارشی خواندنی از ورود امام خمینی به عراق 🔻١٣ مهر سالروز تبعید امام به عراق روز سه‏شنبه ١٣ مهرماه ١٣۴۴ (٩ جمادى الثانى ١٣٨۵) هواپيماى حامل امام و حاج سيد مصطفى خمينى از تركيه به سوى عراق پرواز كرد. در ساعت ٢ بعدازظهر در باند فرودگاه بين‏المللى بغداد بر زمين نشست و مسافرين پياده شدند. امام و حاج سيد مصطفى به گمان آن‌كه مأموران عراقى براى تحويل گرفتن آنان و بردنشان به محل تحت نظر آماده‏اند، دقايقى در سالن فرودگاه منتظر ماندند و چون به ظاهر از مأموران خبرى نشد از فرودگاه بيرون آمدند و با تاكسى راهى شدند. شهيد سيد مصطفى خمينى روايت مى‏كرد كه «در ، امام سر كرايه تاكسى چونه مى‏زد و سوار نمى‏شد، به شوخى به او گفتم: تا مأموران سر نرسيده‏اند و ما را دستگير نكرده‏اند بيا در ريم و او را وادار كردم كه سوار شود!». ساعتى بعد هر دو در كاظمين اتاقى گرفته به استراحت پرداختند. امام پس از لحظه‏اى استراحت از جا برخاست و روانه شد. شهيد سيد مصطفى در مقام تماس تلفنى با حاج ‏_خلخالى در برآمد تا ورودشان را خبر دهد؛ اما چون او را نتوانست بيابد به منزل آقاى تلفن كرد و ورود امام و خود را به پيشكار منزل كه در آن ساعت تنها در آن‌جا بود خبر داد و از او خواست كه منزلى برايشان در نجف در نظر بگيرند. صاحب مسافرخانه جمالى، آقاى كه تا آن لحظه امام و فرزندش را نشناخته بود از گفتگوى تلفنى حاج سيد مصطفى خمينى به نجف دريافت كه اين ميهمانان تازه‏وارد چه كسانى هستند بنابراين فوراً در مقام تجليل و تكريم برآمد و با اصرار، ايشان را به منزل شخصى خويش برد و منزل را دربست در اختيار آنان قرار داد. ديرى نپاييد كه خبر ورود امام به برق‏آسا در اشرف طنين افكند و سر زبان‏ها افتاد؛ ليكن براى هيچ‏كس اين خبر باوركردنى نبود. روحانيان و محصلان علوم اسلامى براى اطلاع از صحت و سقم خبر به ‏اللّه‏_بروجردى كه جنبه مركزيت حوزه نجف را داشت، روآوردند و در انتظار رسيدن خبر قطعى از كاظمين در آنجا گرد آمدند. طولى نكشيد كه زنگ تلفن مدرسه به صدا درآمد و ورود امام را به كاظمين بشارت داد. روحانيان جوان با دريافت اين بشارت به كف زدن پرداختند و مدرسه يكپارچه در شور و شعف فرورفت. شمارى از مقامات علمى و روحانى نجف با دريافت خبر ورود امام در همان ساعت به صورت دسته‏جمعى راهى كاظمين شدند. پاسى از شب گذشته بود كه آنها به محل سكونت امام در كاظمين رسيدند. در آن ساعت امام به استراحت پرداخته بود و حاج سيد مصطفى با تنى چند از و حاج شيخ نصراللّه‏ خلخالى كه تازه از وارد شده بود به گفتگو نشسته بودند. روحانيانى كه از نجف وارد شده بودند با ديدن عمامه امام به سوى آن هجوم بردند و آن را برداشته، مى‏بوسيدند و به چشم مى‏ماليدند. فرداى آن روز نيز انبوهى از عالمان و روحانيان نجف و كربلا براى ديدار امام به كاظمين رفتند و ورود او و حاج سيد مصطفى را به سرزمين عراق تبريك گفتند. علماى طراز اول نجف براى عرض خيرمقدم به امام هريك فرزند خود يا نماينده‏اى را، راهى كاظمين كردند.(نهضت امام خمینی ج٢ ص١۶٠-١۵٨)