این باشگاهی که میرم همه نمایشگاه ماشینیان. رو تردمیل بودم دو نفر کناریم داشتن لندکروز معامله میکردن و درمورد قیمت خونه تو سعادت آباد حرف میزدن؛ منم جای بوفه باشگاه از بیرون آب معدنی خریده بودم چون سه هزار تومن ارزونتره
•حشمت کرایست•
@Messwak
544.9K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فیلم تلاش این دوتا راکون برای باز کردن قفل در هم خیلی تو مجازی وایرال شده بود
حیف بود شماها نبینیدش :))))))))
»SaRa«
@Messwak
+ فکر کنم قندم افتاده یه سرم بنویسید توشم تقویتی بریزید.
-خب آخرین وعده ایی که خوردید چی بوده؟
+ساعت ده صبح، صبحونه خوردم، بعدش دو تا خرما، قبل اومدن دیدم حالم خیلی بده یه لیوان آب قند خوردم، تو راه هم یه رانی آناناس🤦🏻♀️
•زرا•
@Messwak
نوکیا قصد داره گوشی نوستالژی 6600 رو با سیستم عامل اندروید و یه سخت افزار خفن دوباره عرضه کنه!
@Messwak
نمیدونم چرا، ولی مطمئنم رفتار و منش دختری که کار میکنه و دستش تو جیب خودشه، زمین تا آسمون با دخترای دیگه فرق میکنه و اکثرا خیلی پخته تر و عاقل ترن تو همه چیز.
»Hamed«
@Messwak
وقتی میگه من خیلی وقته چاییمو بدون قند میخورم🫠🌚
چایی بدون قند خوردنش:
»join2014-1«
@Messwak
اگر کم آب بخورید کچل میشوید!
به گفته محققان؛
کم آبی بدن، نه تنها به سلامت چشمها آسیب میزند و پوستتان را پیر میکند، بلکه زمینه را برای ریزش موهایتان هم فراهم میکند.
•Ail....•
@Messwak