صبح زود بیدار شدن خیلی خوبه کلی وقت تلف میکنی هنوز صبحه باز وقت تلف میکنی همچنان صبحه
*𝕳𝖆𝖉𝖎𝖘𝖊𝖍*
@Messwak
یه زمانی دختر بچهها با پوشیدن این احساس پرنسس بودن میکردن 🙃
• مومینگ•
@Messwak
با خوابیدن مشکلی حل نمیشه
-ولی مشکل جدیدی هم به وجود نمیاد
• گراز ممتع•
@Messwak
عجیب ترین تحلیلی که از تعطیل شدن های این چند روز شنیدم مربوط میشه به تحلیل مدیر ساختمون ما، سر صبحی داد میزد به خانمش میگفت: تعطیل کردن که من بمونم تو خونه تو بری رو اعصابم.
»مرتضا قربانی«
@Messwak
واقعا زندگی خوابگاهی جالبه، داشتم از گریه میمردم تو بالکن بعد هم اتاقیم اومد گفت «میشه از مایع لباسشویی تو استفاده کنم؟ هرموقع خریدم یه پیمونهش مال تو 🥺 ».:))))))
»set’s«
@Messwak
سوشی و غذای دریایی اگه خوب بود آقای خرچنگ کف دریا فستفودی نمیزد برگر بده دست مردم.
»کُرموزوم طی«
@Messwak
کاش خونواده ها جوری رفتار کنن که دخترا شوهرو به چشم برگه ی آزادیشون نبینن.
•عزیزِ ایران•
@Messwak
امروز قبض گاز اومده بود...
مامان میگه چرا انقدر پول قبض گاز کم اومده. بابام میگه چرا، مگه چقدر باید پول قبض گاز بیاد؟ مامانم باز میگه اخه این ماه کولر گازی خیلی روشن بود =))))
•آ شیخ علیرضا•
@Messwak