eitaa logo
مسواک|Messwak
4هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
2.6هزار ویدیو
2 فایل
ارتباط با ادمین: @Messwaak
مشاهده در ایتا
دانلود
یکی از مشخصات اکثر اختلالات شخصیت این است که معتقدند مشکلاتشان تقصیر مردم است.. *روح الله صدیق* @Messwak
‏یکی اومد خونه رو ببینه، رفت تو آشپزخونه در یخچال رو باز کرد 🥴 میگم یخچال روی خونه نیست، میگه از روی عادت بود :))) •خانوم لوبیا• @Messwak
جدیدترین سیستم ضد سرقت در مشهد😐😂 •آرش هاشمی• @Messwak
1.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هر کسی ممکنه یک اتفاق نیفتاده تو زندگیش داشته باشه، که از یه جا به بعد یادش رفته که اون اتفاقه چی بوده و چی میخواسته ولی همیشه جای خالیش رو حس میکنه فقط نمیدونه این جای خالی مربوط به کدوم اتفاقه که نمیذاره چشماش بخنده و چه قشنگ میشه ما تیکه پازل گمشده زندگی بعضی آدمها رو سر جایش بگذاریم، دیدن خوشحالی آدما خیلی مقدسه…😍 @Messwak
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فقط پسرش که رفت پشت کمد😂😂😂 @Messwak
یه پسر ۱۵ ساله اومد داروخونه، داروهای مامانشو بگیره، بعد بهش گفتم داروهای مامانت یک بسته ش ۷۰۰ تومن میشه، زد زیر گریه گوله گوله اشک ریخت که انقد پول نداریم! دلم براش سوخت رفتم براش قیمتشو کم کردم، زنگ زد به مامانش گفت، مامانه گفت حالا که دارن ارزون تر میدن ۳ بسته بگیر :))))) 》کاربَُر(د) بیزاکودیل《 @Messwak
هم‌اکنون قم سردتر از سیبری روسیه!‌ هواشناسی استان قم: 📌توده سنگین کولاک برف در مسیر استان قم؛ تمام شهرستان های استان آماده مقابله با کولاک برف باشند. نیمه شب پیش رو تا صبح فردا شدیدترین برف امسال را خواهیم داشت. 📌هم اکنون وسف کهک در جنوب استان قم از مسکوی روسیه سردتر است! 📌دمای وسف شهرستان کهک امشب ۱۴- درجه سانتیگراد می‌باشد درحالیکه دمای مسکو در روسیه ۵- درجه سانتیگراد است!! 》OPT《 @Messwak
‏چایی نبات و آب قند رو از ایرانی ها بگیری دیگه هیچی ندارن بدن مریض بخوره. 》زوهی《 @Messwak
ببینید دوستان شما وقتی پلک هاتون رو میبندید در واقع دارید به پشت پلکتون نگاه میکنید و در واقع چشمتون بسته نیست. امیدوارم از فکر به این قضیه بفنا برید. •سالید • @Messwak
‏نمدونم چ حکمتیه 😶 هم بیکارم هم وقت نمیکنم ب هیچ کاری برسم 😐 تاااازه خسته هم میشم :) 》Zary《 @Messwak
یه مدت با داداشم قرار بود رژیم بگیریم و فست فود نخوریم. بعد یک روز درمیون فشار میومد میگفتیم خب میریم یه برگر میخریم، نصف میکنیم.اون نصف رو میخوردیم، تازه اشتهامون باز میشد. میرفتیم نفری یکی دیگه میخریدیم. یعنی در حالت نرمال یدونه برگر خوردنمون شده بود ۱.۵ برگرد در رژیم :))))))) 》خودشه《 @Messwak