چایی نبات و آب قند رو از ایرانی ها بگیری دیگه هیچی ندارن بدن مریض بخوره.
》زوهی《
@Messwak
ببینید دوستان شما وقتی پلک هاتون رو میبندید در واقع دارید به پشت پلکتون نگاه میکنید و در واقع چشمتون بسته نیست.
امیدوارم از فکر به این قضیه بفنا برید.
•سالید •
@Messwak
نمدونم چ حکمتیه 😶
هم بیکارم هم وقت نمیکنم ب هیچ کاری برسم 😐
تاااازه خسته هم میشم :)
》Zary《
@Messwak
یه مدت با داداشم قرار بود رژیم بگیریم و فست فود نخوریم. بعد یک روز درمیون فشار میومد میگفتیم خب میریم یه برگر میخریم، نصف میکنیم.اون نصف رو میخوردیم، تازه اشتهامون باز میشد. میرفتیم نفری یکی دیگه میخریدیم. یعنی در حالت نرمال یدونه برگر خوردنمون شده بود ۱.۵ برگرد در رژیم :)))))))
》خودشه《
@Messwak
چند روزه دارم صبحا ساعت ۷و نیم بیدار میشم دوباره
بعد همه کارامو میکنم، تازه ساعت شده ۸و نیم :///
عجیبه چقد این اول صبح
*پگ (ساکنِ گیلیاد)*
@Messwak
تهران همه چیزش طبقاتی است، حتی برف و بارانش/سعدآباد
*محمد کلهر | Mohammad Kalhor*
@Messwak
چاقی بیماریه
چاقی زشته
چاقی مانع پیشرفته
چاقی مانع اعتماد به نفسه
چاقی افسردگی میاره
چاقی میتونه ۹۰ درصد زیبایی یک فرد رو ازش بگیره
چاقی یکی از سخت ترین چالش های ممکنه
من دهنم داره سرویس میشه تا ازش خلاص شم
امیدوارم همه موفق بشن .
• 𝓗𝓪𝓷𝓲 •
@Messwak
پارچهی پالتویی گرفته بودم خیلی زیبا و واقعا گرون، سه متر و نیم، دادم خیاط که برام یک پالتوی اورسایز و حسابی گل و گشاد بدوزه. پالتو رو که تحویل داد سایز معمولی داشت و اصلا اورسایز نبود! حتی آستیناش به زور به مچم میرسید! بعد چند وقت دیدمش یه کت تنش بود از پارچه پالتویی من. 😩
• NAHID 🎪 •
@Messwak
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اینهمه زحمت برای چند فریم....
• امیرآریان •
@Messwak
درس زندگی:
اگر یک نفر به شما گفت خر، سنگ بزنید
اگر دو نفر به شما گفتند خر، فحش بدهید
اگر سه نفر به شما گفتند خر، هیچ نگویید و بگذرید
اگر چهار نفر به شما گفتند خر، پالانی برای خود پیدا کنید
»ناصح مُحی«
@Messwak