نمیدونم کی احتیاج داره این رو بشنوه ولی اون کاری که چند هفته است پشت گوش میندازی و نمیخوای انجامش بدی یا حالش رو نداری، ازت ۱۵ دقیقه وقت میگیره
»دیکتاتور حانیه«
@Messwak
هر بار که معلم میگفت: باز دفترتو جا گذاشتی؟! خودتو جا نذاری یوقت!!
توی دلم میگفتم مگه میشه خودتو جا بذاری آخه!
ولی خب زندگی همیشه درحال نشون دادن چیزای جدیده، مدتی هست که خودمو جا گذاشتم و هر چی فکر میکنم یادم نمیاد کجام!
»Amir00s«
@Messwak
4.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این فیلم قدیمیه اما هر بار دیدنش میتونه موهای بدن آدم رو سیخ کنه 😱
•مورامز•
@Messwak
به نظرم تنها راهی که میشد جلو مردم رو گرفت که اسم داروهارو یاد نگیرن و خوددرمانی نکنن این بود که پزشک به داروخونه نسخه رو بده و داروخونه تو یه سری قوطی های مجهول الهویه دارو رو بریزه و روش فقط دستور مصرف بزنه 🙂 بگه اینو بخور تا ۶ روز و تمام.
سرویس شدیم از دست مردم خوددرمانگر
*کاربَُر(د) بیزاکودیل*
@Messwak
مریض تروما اومده میگم چیشده؟
میگه پیشونیم خورد به شیشه ماشین تویوتام :))))
خوب شد گفت مدل ماشینش چیه آخه ما سی تی اسکن برای هر مدل ماشین مخصوص رو جدا جدا داریم😂
*Kimia*
@Messwak
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کیوت ترین چیزی که امروز میتونید ببینید :)))))
@Messwak
اسفند ماه همیشه ماه اضطرابه. تموم شدن سال، مرور کردن کارایی که امسال کردی/نکردی، بی پولی، بزرگ شدن، استرس تورم سال بعد، مرگ بر اسفند
»حشمت کرایست«
@Messwak
شما یه مطلب بذار که توش نوشته شده باشه: از هر یک میلیارد نفر 5 نفر مبتلا به سندورم سایکوآنارشیسمِ هستیگرایی نوین پوچگرا هستن، ۱۰ نفر میان زیرش مینویسن وای منم.
•بلمونت•
@Messwak
ایده پرداز آشپزخونه اوپن چی با خودش فکر کرد با این اختراع مسخرهش 😒
چیه آشپزخونه ولنگار، بوی قورمه سبزی و سرخ کردنیها به در و دیوار و مبلمان نفوذ میکنه و از اون مهمتر نمیشه یواشکی و تنهایی سیبزمینی سرخ کرده کش رفت!!
یادم رفت بگم: زنده میخوامش 😑
• ساناز هستم، یک مالک •
@Messwak