به این سِروالها هم خیلی کم توجهی شده. سروال که بهش یوزگوربه هم میگن، یه گربهی وحشی بومی آفریقاست. گردن و پاهای بلند و کشیده داره و جثهی لاغر. پاهاش تقریباً بلندترین پا در گربه سانانه.این پاها کمک میکنه تا سه متر بپره و پرنده شکار کنه! اصلا چند سطح از بقیه گربهها قشنگتره! چرا دوسش ندارید؟
»حواس پرت«
@Messwak
چند ساعت پیش از مقابل دبستان پسرونه عبور میکردم دیدم بلا استثنا همه بچه ها با پدر یا مادر یا سرویس اومدن
پس چرا زمان ما اینطوری نبود؟
ما هم بچه بودیم اما نحوه ی ترددمون برای هیچکس مهم نبود؟
»ع_م_ا_د«
@Messwak
همین پولو میدادیم دو کیلو گوشت میگرفتیم کباب میکردیم، بهتر نبود؟
[بابا ها وقتی با زن و بچهشون میرن فست فود]
»نفس«
@Messwak
سنمون که بالاتر میره، ترسِ «مامانم عصبانی نشه» تبدیل میشه به ترسِ «مامانم ناراحت نشه»…
*روانشناسِ روانی*
@Messwak
چرا دخترا انقد میخوابن؟ فعالیت خاصی هم نمیکنن که خسته بشن ولی اکثرا مثل خرس میخابن
*عزرائیل*
@Messwak
آی مردم، بازار رفتید؟ دقت کردید؟ به چی؟ به اینکه مغازه های لباس بزرگسالان چقدر خلوته و لباس بچه شلوغ؟
تقریبا اکثرا به اینجا رسیدن که خودمون جهنم، بچه فقط لباس داشته باشه!!!
آجیل فروشیا هم خالیه اکثرا.
*Panah*
@Messwak
خواهرزادهام در رو باز کرد چشم به راه باباش. بعد دید سردش شده، واسه خودش رفته زیرانداز آورده و کاپشن پوشیده و به انتظارش ادامه داده🥲
*هدفون*
@Messwak
دیگه سر اینکه سالاد سزار رستورانی خودش به تنهایی یه وعده غذایی محسوب میشه با هم توافق داریم دیگه، بله؟
•soul•
@Messwak