جالبه بدونید تو ژاپن هم هنوز مجرمین را اعدام میکنن. مجرم را دار میزنن. به این صورت که ۳ افسر همزمان ۳ کلید که فقط یکیشون واقعیه را فشار میدن. کدوم؟ مشخص نیست. احتمالا این کار برای کاهش عذاب وجدانه! یه نفرم پشتیبانه که اگر نافرمانی کردن، وارد عمل بشه.
»Blue Jack«
@Messwak
مامانم برای نوروز به شاگرداش یه نقاشی سفره هفتسین داده بالاش هم نوشته نوروز پیروز. به شاگردا گفته رنگ کنید بدید به پدر مادرتون.
یکی از بچهها اومده دم میزش با صدای آروم گفته «م مامان بابای من تو خونههای مختلف زندگی میکنن، میشه به من دو تا بدید؟»
ای دورت بگردم بچه.
*یکی از خود شما*
@Messwak
یه فنچ نیم وجبی زنگ تفریح؛ لنگ لنگان اومد پیشم و گفت خانم معاوم (معاون)اجازه، دوستم لگد زد به پام.
گفتم برو بیارش باهاش حرف بزنم
رفت دوستش رو آورد
پنج دقیقه در مذمت دعوا و سفارش به رفاقت سخنرانی کردم
بعد با یه لبخند شیطونی به دوستش گفت:
نگفتم صداش خیلی قشنگه؟
بعد بدو بدو رفتن😐
》m@ry@m《
@Messwak
دیروز رفتم خشک شویی به خانمی که مسئولش بود گفتم اومدم روتختیها رو ببرم. چند دقیقه گشت و گفت شما چیزی اینجا ندارین. یادم اومد دو هفته پیش تحویل گرفته بودم و کلی خندیدیم.
امروز صندوق ماشین رو باز کردم، فهمیدم دیروز رفته بودم روتختیها رو بدم نه اینکه بگیرم 🚶♀️
•Asal Dadashlo•
@Messwak
شاید کمتر بهش توجه شده باشه ولی یکی از بزرگترین تهدیدات برای سلامتی بشر نشستنه! شما اگر در روز بیش از ۱۲ ساعت بشینید جدای از اینکه ورزش میکنید یا نه، ۳۰ درصد احتمال مرگ آدما رو بیشتر میشه. اگر این نشستنها طولانی باشه اوضاع بدتره! راه حل چیه؟ حداقل هر ۲۰ دقیقه یکبار بایستید. نشستن عضلات و متابولیسم شما رو بهم میزنه. اگر پشت میز نشینید خواهشاً راه رفتن و ایستادن در فواصل کوتاه رو تو برنامه بذارید. همین که از پشت میز بلند بشید و چند قدم بزنید...
•مجید میرزایی•
@Messwak
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هم اکنون در آرایشگاههای سراسر کشور🤣🤣
@Messwak
کیکِ عقدِ ۷ کیلویی رفیق صمیمیم رو خودم درس کردم و قرار شد کادو عقدش باشه از طرفِ من! طبیعیه نه تنها حرفی درمورد پولش نزدن و کیک رو بردن بلکه مراسم هم دعوت نشدم؟! آدما کی انقد بی ارزش شدن؟؟؟من چرا انقد مهربونم؟!
*sunshine*
@Messwak