همیشه باید حرفای آدمارو تو روزای اول ضبط کنی،بعد واسشون بذاری بگی اون روزا که این زرارو میزدی یادته؟
• تَمِشک •
@Messwak
6.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
بابا لامصب تو از کجا میدونی الان چقدر فاصله داری و با مغز نمیری تو کوه!
@Messwak
بزرگی میگفت:
خشم 3 حرف داره. عشق هم همینطور.
گریه 4 حرف داره. خنده هم همینطور.
دروغ 4 حرف داره. راست هم همینطور.
منفی 4 حرف داره. مثبت هم همینطور.
دشمنی 5 حرف داره. دوستی هم همینطور.
ناکامی 6 حرف داره. پیروزی هم همینطور.
زندگی دو طرفهست.
تو سمت روشن و درست رو انتخاب کن
@Messwak
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
فرناز واقعا خاک تو سرت...
فضای مجازی بچههای نسل جدید رو به یک مشت آدم نچسب و الکی خوش تبدیل کرده که مدام در حال اذیت و آزار اطرافیانشون هستن،
وجود یه همچین افرادی در محیط خانواده میتونه فضای آرام و امن خونواده رو تبدیل به یه فضای مزخرف و سمی کنه!
@Messwak
به بابام گفتم میخوام استعفا بدم دیگه نرم سر کار، گفت یه کار خوب برات سراغ دارم: همراهی با گلهٔ گوسفندان
گفتم والا من چوپانی بلد نیستم، گفت چریدن که بلدی.
• فاخر مفتخر •
@Messwak
مسواک|Messwak
چه احتیاطی دقیقا باید در برابر گرگ انجام داد؟ *Me* @Messwak
یاد این افتادم :))))
گرگ که خواست شما رو بخوره با گفتن نه صحنه رو ترک کنید طبق قانون اونا حق خوردن شما رو ندارن
》مونالیزا《
@Messwak
برای خونه جاروی رباتی خریدیم، بچمون باهاش مثل پت برخورد میکنه. میره واسش بیسکوییت میریزه که بخوره 😂
»Réza«
@Messwak
نمیدونم چقدر به شنیدنش نیاز داری ولی
اولین تمرینت بَده.
اولین پادکستت بَده.
اولین سخنرانیت بَده.
اولین ویدئوت بَده.
اولین دفعه ای که هرکاری بکنی بَده.
ولی تو نمیتونی به صدمین برسی وقتی اولی رو شروع نکنی.
پس کمال گرایی رو بذار کنار و شروع کن:)"
|روانپریش|
@Messwak