کاش همیشه دنیامون کوچیک و بی دغدغه میموند
چی داشت این بزرگ شدن؟
*لـورا نایت*
@Messwak
رفته بودم ساندویچی گفتم خانم پاستای سزار دارید؟ گفت اینجا جیگرکیه. گفتم من.
»ممّد«
@Messwak
سال ۸۴ خواهرم با قیمت این برگر یه رنو ۵ خرید
*Mohammad Heidari | محمد حیدری*
@Messwak
1.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاش یدونه از اینا واسه آدما هم درست کنن
از هرکی خوشمون نمیاد بگیریم سمتش دکمشو فشار بدیم یارو فرار کنه دور شه
»SaRa«
@Messwak
مسواک|Messwak
ویروس «میکل آنژ» خیلی داستان جالبی داره. تقریبا ۳۰ سال پیش اول میاد کل دنیا رو آلوده میکنه، بعد هر
ویروس میکل آنژ که خوبه
یادمه خیلی سال پیش یه ویروس اومد بنام
"مینا شیطان رجیم"
هر چقدر هم ویندوز عوض میکردی فایده نداشت.
یه دیالوگ باکس ظاهر میشد که سه تا کلید داشت : OK, cancel و مینا شیطان رجیم
هرکدوم رو میزدی سیستم به فنا میرفت.
»جیکلسون«
@Messwak
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
احترام به انتخاب های پدر خانواده یعنی این:
»SaRa«
@Messwak
2.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ایشون بره دادگاه تا بیاد از موکل دفاع کنه جلسه دادگاه تموم شده😂
@Messwak
این غمگین ترین چیزی بود که امروز دیدم.
بچه ها سرطان منو شکست داد، خداحافظ:(((
آخرین بازدید 9 سال پیش:((((
》امیر《
@Messwak
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
ایکاش برای خودمون و زندگیمون ارزش قائل بشیم...
@Messwak
این خانمی که میاد برای نظافت کمک میکنه، اصلا نمیگذاره از چیزی دو تا داشته باشیم. میاد میگه اااا، این رو جدید خریدید؟ من قدیمیه رو میبرم.
الان دیده سه تا فلاسک هست، میگه ااا، من چرا این رو ندیده بودم؟ چرا سه تا دارید؟ چرا نَبُرده بودم؟
*S_H_I_N*
@Messwak
مامان نزدیک سی ساله باباش مرده ولی هنوز که هنوزه گهگاه دلتنگش میشه و گریه میکنه. گاهی میترسم به همچین غمهای ریشهداری دچار بشم.
*پشه خسته*
@Messwak