این مرد دیشب زودتر رفت بخوابه
تصادفی از لای در دیدم یه لوله باریک سفید رو آروم گذاشت زیر تخت، درحالیکه تو سرم داشتم شیون زاری میکردم که وای معتاد شده و بدبخت شدیم و چطور ترکش بدم و اصلا نمیتونه و باید طلاق بگیرم دیگه و اینا
یهو یادم افتاد داشت میرفت تو اتاق بستنی دستش بود😐
چوب بستنی رو جای آشغالی زیر تخت انداخت:))))
》يواشكی های يك زن《
@Messwak
دایی مامانم مدیر یه دبیرستان بود
تعریف میکرد یه روزی دستشویی معلم ها خراب بود و من وقتی دانش آموزان سر کلاس بودن، رفتم دستشویی دانش آموزان
یه بادی ازم خارج شد، یه نفر از دستشویی کناری گفت: داداش تو کلاس چندی؟
منم صدام رو ریز کردم و گفتم کلاس اول
گفت: گوه خوردی، این گوز لیسانس داره
اومد بیرون و ایستاد تا من بیام بیرون، صدام رو نازک کردم و گفتم: برو سر کلاس که اگه مدیر بیاد دهنت صافه، گفت: ریدم دهن مدیر مگه اون جرأت داره بیاد
خیلی دوست داشتم بیام بیرون و ببینم کیه تا دهنش رو سرویس کنم
اما از این میترسیدم لو برم و از فردا
مدیر گوزو صدام کنن
خلاصه گذشت و بعد دو روز من توی راهرو مدرسه، صدای اون دانش آموز رو شناختم
کشیدمش کنار و گفتم: بهم گفتن به من فحش دادی
گفت: ریدم دهن اونی که تو دستشویی راپورت من رو داده « خودم رو میگفت»
اگه ببینمش دهنش رو سرویس میکنم
صدام رو نازک کردم و گفتم
جدی میفرمایید ؟!
گفت: میدونستم اون گوز، گوز یه دانش آموز نیست اما فکر نمیکردم اون گوزو شما باشید😂😂
》یوناس《
@Messwak
زمین همیقدر ناشناخته است که در سال ۲۰۱۴ بویینگ ۷۷۷ مالزیایی با ۲۲۷ نفر مسافر ناپدید شده و هنوزم خبری ازش نیست .
*Oghab(🦅)*
@Messwak
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این جوون عراقی فکر کنم تو زندگی قبلیش یه خواننده آمریکایی بوده😂
@Messwak
میشه ازتون عاجزانه خواهش کنم وقتی مژه هاتون خوبه،مژه نکارین
اگه لباتون اکیه، ژل نزنین
دماغتون اگه بد نیس عمل نکنین
همه دارین شبیه هم میشین
»خنده از ته دل«
@Messwak
شما هم مثل من امسالو به بطالت گذروندین؟
حالا این به کنار، قسمت غمناکش تکرار این بطالت تو روزای آینده اونم با شدت بیشتره.
》مینالیزه《
@Messwak
کاش آشپزخونه خونم یه درش اینجوری سمت دریا باز میشد، نه تراس🫠🚶🏼♀️
»Raha«
@Messwak
هزارتا دفترچه دارم ولی تو هیچکدوم چیزی نمینویسم چون خوشگلن و فک میکنم حیفه.
• Bahman Begins •
@Messwak
555.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
براش جای سوال بود که چرا اون میله رو گذاشتن تو آسانسور، که جواب سوالشو گرفت 😂😂
@Messwak
به یاد داشته باشید: با معده خالی نمی توانید شیرینی بخورید
وقتی غذای شیرین وارد معده می شود، باعث ترشح انسولین می شود. برای پانکراس، مانند یک شوک است چون باید از حالت استراحت کامل به حالت عملیات اضطراری برود.
این می تواند منجر به اختلال در عملکرد سیستم گوارش شود
با استفاده طولانی مدت از شیرینیها با معده خالی به دیابت مبتلا می شوید.
•دکتر میکا•
@Messwak