آبجی بزرگم سال ۱۳۸۰ توی مسابقات سراسری انشای استان تهران مقام اول کل رو کسب کرد، موضوع انشاعه هم چیز بود:)
این: «اگر یک برادرِ کوچکترِِ عقبماندهی ذهنی داشتم…» :))
》روانشناسِ روانی《
@Messwak
یه جمله معروف بیزینسی میگه اگه بچهها با مفاهیم ترس و ریسک و شکست آشنا بودند هیچ وقت راه رفتن یاد نمیگرفتن. 😊
اگه بیوفتم چی؟
اگه پام بشکنه چی؟
راه رفتن استعداد میخواد
به خطرش نمیارزه...
ولی خوشبختانه پایه صندلی و رومیزی و در و دیوارو میگیرن و همه چیزو به هم میریزن و پا میشن
•leaderfr•
@Messwak
من بین پیمان یوسفی و محمد سیانکی حق انتخاب دارم که فوتبالو با گزارش کدومشون دنبال کنم، دیگه آدم چی میخواد؟با اینهمه امکانات.
》سَن سارا کاسیاس《
@Messwak
هوادارای پرسپولیس وقتی به زوج نعمتی و فرجی فکر میکنن:
》VladimirHosseinov《
@Messwak
هیچوقت یادم نمیره مادربزرگم هر ماه روضه میگرفت، یک بار مصادف شد با دربی، منو پسر عموهام تو اتاق داشتیم دربی میدیدیم خانما هم بیرون روضه، چشمتون روز بد نبینه یهو پرسپولیس گل زد ما با پرچم قرمز یه جور پریدیم تو سالن اینا فکر کردن سپاه یزید حمله کرده😂
》علیرضا باشم خوبه《
@Messwak
واقعا سطح دغدغهتون جای تأسف داره...
واقعا فرقی میکنه استقلال ببره یا پرسپولیس ببازه؟
کی میخواین بزرگ شین؟
》Amir《
@Messwak
634.2K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وسط بازی طلبکار پیمان یوسفی بهش زنگ زده 😂
》فوتبالی《
@Messwak
713.5K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاشته فوق العاده عیسی آل کثیر 🔥👌🔴
》فوتبالی《
@Messwak
تبلیغات چند طبقه ای و دورتا دور زمین و زیر نویس و بنر بالا سمت راست تصویر کم بود تو دربی، تبلیغات دایره وسط بازی هم اضافه شده.
لامصب ها، ما بین تبلیغاتتون یکمم فوتبال پخش کنین
》Shayan Aminaei《
@Messwak
این امکان تعویض گزارشگر دربی مهیج ترین محتوای ارائه شده توسط صداسیما بود. فقط کاش یه حالت سوم که فقط صدا استادیوم باشه و کلا کسی گزارش نکنه هم اضافه میکردن.
》چواکیک《
@Messwak