eitaa logo
مسواک|Messwak
4هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
2.6هزار ویدیو
2 فایل
ارتباط با ادمین: @Messwaak
مشاهده در ایتا
دانلود
نماد سرکوب شادی و نشاط در دبستان، کمد جوایز بود؛ دارت‌های خاک‌گرفته، منچ‌های رنگ‌ و رورفته، جدول برنامه‌ی هفتگی دیجیمون و مدادرنگی ۶تایی. • گلبرگ مغرور • @Messwak
دیشب هوس بستنی کردم. می‌دونستم اگر به همسرم بگم نمی‌خره و میگه ول کن ضرر داره. به پسرم گفتم بیا به بابایی زنگ بزنم بگو بستنی بخره. +بابایی دلم بستنی می‌خواد میشه برام بخری؟ -آره باباجون دیگه چی می‌خوای؟ +شام پیتزا می‌خوام بیا درست کنیم بخوریم. با یه تیر دو نشان. مادر نمونه. 😌 • Bahar🌱• @Messwak
در حال حاضر هیچ مشکلی ندارم که با پول حل نشه. به بی‌ربط‌ترین مشکلاتم هم که عمیق فکر می‌کنم، می‌فهمم طی دو سه مرحله با پول حل میشن. »Kevin« @Messwak
‏خورشید گرامی شما ۸۰٪ از حجم آفتاب خود را در این تابستان استفاده کرده‌ اید دیگر کافیست »حشمت کرایست« @Messwak
احساس میکنم تو واکسنایی که برای کرونا زدیم مقدار زیادی غم و افسردگی بود. چون دقیقا از اسفند ۹۸ به بعد به فنا رفتیم. »عین« @Messwak
‏هميشه از هدیه دادن و سوپرايز کردن خیلی بیشتر خوشحال میشم تا هدیه گرفتن، دیدن لبخند روی لب عزيزات خوشحال کننده ترین اتفاق ممکنه •ترنج• @Messwak
ميگن دوبله پارك نكنيد واسه اينه كه خيابون بند نياد وگرنه دوبله پارك كني بشيني تو ماشين حضورت به عرض خيابون اضافه نميكنه دوست عزيز. »آنوشا« @Messwak
از نمونه فرهنگسازيامون همين بس كه تو فيلما هر موتورسواري كه كلاه كاسكت سرشه دزده •ویروث• @Messwak
یه ساله میخوام یه دندونمو درست کنم ولی مشتری واسه کلیه م پیدا نمیکنم. »Cancel« @Messwak
ترافیک برا من عذاب الهیِ , برای اون بچه ای که گل میفروشه نعمت. خدا برای همه خداست 》مهاجر《 @Messwak
راست میگه: «وقتی ۱۰ و نیم میگیری خوشحالی که مردود نشدی ولی وقتی ۱۹ میگیری ناراحتی که چرا ۲۰ نشدی! تموم زندگی همینه.» *اميرعلی قِ* @Messwak
امروز یکی از این تازه کنکوریا زنگ زده بود درمورد دانشگامون سوال بپرسه،یکی از سوالاش این بود که فضای سبزدانشگاتون چطوریه؟! میخواس بچره فک کنم •مردِ سبزه • @Messwak