نماد سرکوب شادی و نشاط در دبستان، کمد جوایز بود؛ دارتهای خاکگرفته، منچهای رنگ و رورفته، جدول برنامهی هفتگی دیجیمون و مدادرنگی ۶تایی.
• گلبرگ مغرور •
@Messwak
دیشب هوس بستنی کردم. میدونستم اگر به همسرم بگم نمیخره و میگه ول کن ضرر داره. به پسرم گفتم بیا به بابایی زنگ بزنم بگو بستنی بخره.
+بابایی دلم بستنی میخواد میشه برام بخری؟
-آره باباجون دیگه چی میخوای؟
+شام پیتزا میخوام بیا درست کنیم بخوریم.
با یه تیر دو نشان. مادر نمونه. 😌
• Bahar🌱•
@Messwak
در حال حاضر هیچ مشکلی ندارم که با پول حل نشه. به بیربطترین مشکلاتم هم که عمیق فکر میکنم، میفهمم طی دو سه مرحله با پول حل میشن.
»Kevin«
@Messwak
خورشید گرامی شما ۸۰٪ از حجم آفتاب خود را در این تابستان استفاده کرده اید دیگر کافیست
»حشمت کرایست«
@Messwak
احساس میکنم تو واکسنایی که برای کرونا زدیم مقدار زیادی غم و افسردگی بود. چون دقیقا از اسفند ۹۸ به بعد به فنا رفتیم.
»عین«
@Messwak
هميشه از هدیه دادن و سوپرايز کردن خیلی بیشتر خوشحال میشم تا هدیه گرفتن، دیدن لبخند روی لب عزيزات خوشحال کننده ترین اتفاق ممکنه
•ترنج•
@Messwak
ميگن دوبله پارك نكنيد واسه اينه كه خيابون بند نياد وگرنه دوبله پارك كني بشيني تو ماشين حضورت به عرض خيابون اضافه نميكنه دوست عزيز.
»آنوشا«
@Messwak
از نمونه فرهنگسازيامون همين بس كه تو فيلما هر موتورسواري كه كلاه كاسكت سرشه دزده
•ویروث•
@Messwak
یه ساله میخوام یه دندونمو درست کنم ولی مشتری واسه کلیه م پیدا نمیکنم.
»Cancel«
@Messwak
ترافیک برا من عذاب الهیِ , برای اون بچه ای که گل میفروشه نعمت. خدا برای همه خداست
》مهاجر《
@Messwak
راست میگه:
«وقتی ۱۰ و نیم میگیری خوشحالی که مردود نشدی
ولی وقتی ۱۹ میگیری ناراحتی که چرا ۲۰ نشدی!
تموم زندگی همینه.»
*اميرعلی قِ*
@Messwak
امروز یکی از این تازه کنکوریا زنگ زده بود درمورد دانشگامون سوال بپرسه،یکی از سوالاش این بود که فضای سبزدانشگاتون چطوریه؟!
میخواس بچره فک کنم
•مردِ سبزه •
@Messwak