eitaa logo
مسواک|Messwak
4هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
2.6هزار ویدیو
2 فایل
ارتباط با ادمین: @Messwaak
مشاهده در ایتا
دانلود
یه زمانی کسی فلشی، رمی چیزی گم میکرد خودشو میکشت که وای عکسام پخش میشه و ازین داستانا. ‏الان طرف خودش عکساشو تو اینستا و بقیه برنامه های مجازی پخش میکنه. ‏تفاوت نسل رو تو این موضوع قشنگ میشه درک کرد • SinaRez • @Messwak
2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چون صبح براید ز افق خوردن یک چای محشر شود از دست نگاری ک تو باشی... صبح بخیر🍃 @Messwak
4.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
از قدیم گفتن دود از کنده بلند میشه، واقعاً عالی بود 😂😂 •ماریو• @Messwak
درد دل کردن با کودکان، یه جور تعرض عاطفی هست. روان کودک ظرفیت هیجانی و عقلانی فهم رنج‌های شما رو نداره و این کار تأثیرات بسیار بدی روش می‌ذاره... »Saeed Paydarfard« @Messwak
هدایت شده از گیل آن
27.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دولت مدافع زنان یا مخرب زنان؟ مهمترین سوالی که میشه از دولت پزشکیان پرسید ؟ 💥خاص‌ترین اخبار انتخابات در ایرانی‌گرام @iranigrram
‏من همون ادمی ام که حوصله ندارم از جام بلند شم در اتاقم رو ببندم ولی حوصله دارم چار تا خیابون دنبال داداشم بدوام و کتکش بزنم چون ازش خاستم در اتاقم رو ببنده و نبسته @Messwak
یه همسایه داریم هر وقت براش نذری یا چیز دیگه ای میبریم میگه وایسا ظرفتو بدم ببر علی میزنه میشکونه ! یا وقتی دم در میبینیش همیشه میگه عجله دارم علی گشنش میشه برم یه چی بدم بخوره ! علی پسرش ۳۵ سالشه کارمند بانکه 😑😂 @Messwak
دانشگاه رفتن دانشجوی ایرانی: ساعت ۸ الی ۱۰: استاد بخدا هنوز خوابیم چجوری به درس گوش بدیم؟! ساعت ۱۰ الی ۱۲: استاد گرسنه‌ایم با شکم گرسنه که نمی‌فهمیم ساعت ۲ الی ۴: استاد بعد غذا باید بخوابیم الان سنگین شدیم ساعت ۴ الی ۶: استاد از هشت صبح سرکلاسیم دیگه نمیکشیم خدایی 😂 @Messwak
مهمون دارم، برای اینکه گوشت خورشت تازه باشه، رفتم نیم کیلو گوشت خورشتی خریدم. به قصابه میگم یه دست دل و جیگر چنده؟ میگه گرونه :))) فکر کرد چون نیم کیلو گوشت خریدم نمیتونم اون یکی رو بخرم! »در آرزوی آرامش« @Messwak
از خونه فقط باید برای خوابیدن استفاده بشه، جدی خونه واسه سلامت روان خوب نیست. »آ و ا یی« @Messwak