eitaa logo
مسواک|Messwak
4هزار دنبال‌کننده
5.7هزار عکس
2.6هزار ویدیو
2 فایل
ارتباط با ادمین: @Messwaak
مشاهده در ایتا
دانلود
بیحسی زدم دندونشم کشیدم یهو شروع کرد تشنج حالا من استرسسسسس پسرش بیخیال گفت عادیه همیشه اینجور میشه احمق صدبار پرسیدم بیماری داره؟ دارو میخوره؟ گفتی نه »کالی تورس« @Messwak
خودکار ساختن زیر آب میشه باهاش نوشت، اصن فرض کنیم من زیر آب بخوام بنویسم و خودکاره هم باشه، رو کدوم کاغذ لعنتى؟ رو کدوم کاغذ؟؟؟ × پرنسس گيس بريده × @Messwak
خواستن و رسیدن به هر چیزی یه زمانی داره. زمان رسیدن بهش که بگذره دیگه ارزش‌ش رو هم برات از دست می‌ده!!! *Saber* @Messwak
داشتم فکر می‌کردم بالاخره یه روزی یه خونه با آشپزخونه بزرگ و کابینت‌های زیبا می‌گیرم بعد شروع کردم حساب کردن که کرایه‌ش چقدر می‌شه که بفهمم اگه چقدر پول دربیارم می‌تونم بگیرم فهمیدین چی شد؟ تو رویاهامم مستأجر بودم *قاوف* @Messwak
‏همیشه اولین عاملی که باعث میشه از زندگی کنار خانواده خسته بشم، صدای تلوزیونه. 》امیر《 @Messwak
همینطوری پیش بره بابام با این دستگاه تست قند خون که خریده، مطب میزنه هر فامیلی که میاد خونمون قندشو اندازه میگیره نسخه های متنوع‌ام میده:)))) 》Nasrin《 @Messwak
دوستان ببینید اگر پزشکید و تشریف میارید داروخانه و نیاز به داروهای نسخه ای دارید درستش اینه که اول خودتون رو با کارت نظامتون به داروساز داروخانه معرفی کنید و درخواستتون رو بگید نه اینکه همینجوری بگی آمپول کتورولاک میخوام و بعدش که بگن نسخه بیار با ناراحتی بگید من خودم پزشکم، خب چیکارکنم که پزشکی، از کجات باید بفهمم آخه 🙄😑 »kitkattired« @Messwak
در ایده‌آل ترین حالت واقع گرایی، مشکلات با خوابیدن حل میشن،هر چقدر مشکلات بزرگ تر باشن با خواب بیشتری حل میشن × ۲گل × @Messwak
نوشته بود این بچه فقط ۱۵ دقیقه‌ش هست🥰 *baranedelpazir* @Messwak
واقعا مدرسه و دانشگاه رو که رد میکنی ۸۰٪ مزایای تابستون نسبت به پاییز و زمستون بخاک میره. • Woody • @Messwak
‏بار اول که تهران رفتم آرایشگاه گفتم: لطفا پازلفی‌هام هم ببرین بالاتر. گفت: کجاتو؟ گفتم: پازلفی‌هام. دیدم ترکید از خنده. گفت: بچه کجایی؟ گفتم: اهواز. گفت: به این میگن خط ریش. جای دیگه نگو پازلفی. حالا چون تو تهران میگن خط ریش، پس خط ریش درسته و پازلفی غلط؟ • پشه خسته • @Messwak
‏کلاً خانواده ایرانی معتقده چیزی به نام بیماری روحی/روانی وجود نداره و تنها مریضی‌ای که داریم جسمیه. تازه اونم با چهارتا گل‌گاو زبون و عرق نعنا اکی می‌شه و نیازی به دکتر نیست. •BoJack• @Messwak