از یه سنى به بعد با دقت به حركاتِ پدر و مادرت نگاه میكنى، وقتی حرف میزنن با جون و دل میشينى پاىِ حرفشون و به صداشون گوش میكنى، غرغر كردناىِ از سرِ نگرانيشون رو با لبخند گوش ميكنى و فقط ميگى چشم.
اونجا لحظهايه كه سن خودتم رفته بالا و تازه دارى قدرِ زندگیت رو ميفهمى :)
»پدرخوانده«
@Messwak
گاهی چراغ ترمز ماشین جلويی خرابه يه دفعه ترمز میكنه ميزنی بهش مقصر اونه ولی تو بايد خسارت بدی، گاهی زندگی هم همین بلا رو سرت مياره!
»SHADi«
@Messwak
بهعنوان کسی که افسردگی رو از سر گذرونده خیلی برام ترسناکه که نشونههای برگشتش رو ببینم، چون هیچ هیولایی ازش بزرگتر نیست.
*شاید سایه*
@Messwak
واقعیت رشته پزشکی اینه که کسایی که توش قبول میشن از خانوادههای سطح بالای جامعه هستن عمدتا.
و این شمارو به این اشتباه میندازه که پزشکا پولدارن چون پزشکی پول زیاد میاره.
•Faezeh•
@Messwak
یه سالاد رژیمی درست کردم که اگه نون سنگک تیلیت کرده بودم تو آب مغز با دمبه خورده بودم کالریش کمتر بود.
»Mahraz«
@Messwak
همسایه پایینی شاکی اومد بالا و گفت، بچهتون بدو بدو میکنه اذیت میشیم. گفتم، بچه ما فقط یک سالشه هنوز نمیتونه بدوئه. همون موقع همسرم در حالی که دختر یک سالهم رو کولش بود، وسط هال میدوید و میگفت:
غذای من همیشه یکم علف با جوئه
وقتی که سیر سیرم کار من فقط دوئه
🤦🏻♀🤦🏻♀
»مهشید جهانگرد«
@Messwak
یکی از دوستان هر سال ۱۰۰ تا قیمه نذری میده با قابلمه و میبره درب منزل خانوادههای بی بضاعت که بعدش از قابلمه هم استفاده کنن.
»پیانیست«
@Messwak
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به عنوان یک درونگرا کاملا تایید میکنم حرفهاش رو 👌🏻👌🏻
کاملا حق
•بنفش•
@Messwak