یکی از دوستان هر سال ۱۰۰ تا قیمه نذری میده با قابلمه و میبره درب منزل خانوادههای بی بضاعت که بعدش از قابلمه هم استفاده کنن.
»پیانیست«
@Messwak
3.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به عنوان یک درونگرا کاملا تایید میکنم حرفهاش رو 👌🏻👌🏻
کاملا حق
•بنفش•
@Messwak
9.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
شهید سلیمانی در حال بازرسی از شرکتِ در حال انجام عملیات کاوش در حرم امام حسین علیه السلام است، به او می گویند که وقتی به حفاری ادامه دادیم به عمق ۱۲ متری که رسیدیم در آنجا خاکی پیدا کردیم که بو و رنگ آن متفاوت بود، بنابراین آن را نگه داشتیم، وقتی روز دهم محرم رسید، دیدیم که خاک به رنگ قرمز تغییر یافته است.
@Messwak
بهتر آن است
که غفلت نکنیم از آغاز...
باز کن پنجره را صبح دمید...
صبح بخیر🍃
@Messwak
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
همش منتظر بودم وسطش یه ویدیو پخش بشه 🤦🏻♂
•پ•
@Messwak
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یکی از دلایل بالا رفتن جرم و جنایت تو ایتالیا خود پلیسشونه 😂😂
آدم این ماشین ها رو میبینه دلش میخواد دستگیر بشه
*un Specchio*
@Messwak
تو خیابون تصادف شده بود طرف داشت زار میزد رفتم پیشش گفتم داداش نگران ماشین نباش قضا بلا بوده ایشالا به خودت بیا، اصلا از کجا معلوم این تصادف یه بلای بزرگ از زندگیت رفع نکرده؟! یه نگاهی به سه تا جنازه داخل ماشین کرد و با قفل فرمون افتاد دنبالم
*خلافکار*
@Messwak
آیا فرزندان شما هم فقط "برنج" را "غذای واقعی" میدانند و بعد از دیدن برنج میگویند "آخ جون غذای واقعی" که گویی سالهاست برنج نپختهاید و به ایشان "غذای واقعی" ندادهاید؟😑
*واژهی خسته*
@Messwak
شما عکس کتابایی که میخونید رو با قهوه و گل و درخت و هر چی میخواید بذارید.
ولی ما از حرفاتون میفهمیم چقدر کتاب خوندید.
»ندا گابلر«
@Messwak
وقتی به این فکر میکنی که ۱۲ سال مدرسه میری ۷ صب پامیشی بعد دانشجویی ۷ صب پامیشی بعد سر کار میری ۷ صب پامیشی بعد بچه ات گریه میکنه ۷ صب بیدارت میکنه ؛ بعد مدرسه میره ۷ صب،.... و این تباهی ادامه دارد
》ماهایا《
@Messwak
برای همسایه بغلیمون یه لیوان قهوه بردم، یه ظرف پر برام تخمه آورد، دیدم زشته ظرفو خالی بدم، جاش منم شکلات هوبی ریختم بردم براش، ۵ دقیقه بعد دیدم با همون ظرف گردو پر کرد اورد، منم ۵ دقیقه بعد جاشو با دراژه پر کردم براش بردم، دوباره چند دقیقه بعد دیدم میوه گذاشته توش اورده، رفتم بهش گفتم جان مادرت این بازی کثیفتو تموم کن تا ورشکت نشدیم هردومون 😂😂😂
》والزارتان160《
@Messwak