2.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
چون صبح براید ز افق
خوردن یک چای
محشر شود از دست نگاری
ک تو باشی...
صبح بخیر✨
@Messwak
هروقت سرتون درد ميكرد دستتون رو بذاريد لای در و محكم ببنديد . درد بيشتر باعث ميشه قبلی رو فراموش كنيد . بازم كمكی بود در خدمتم
»sadaf«
@Messwak
تحقيق كردم ٩٩/٩٩٪ آدما از صدا و تصوير و حركاتِ خودشون تو فيلم متنفرن...
*Moonchild*
@Messwak
همینکه صبح از خواب بیدار میشیم و میبینیم امتحان نداریم خودش یجور خوشبختیه.
*ناز*
@Messwak
وکیل پایه یک فقط مادرها هستن که اصلِ ماجرا هر چی باشه باز هم بچش بی گناهه و ازش دفاع میکنه...
》mahshidtavakoli《
@Messwak
مود امروزم:
•گردباف•
@Messwak
آدمهایی رو که به جزئیات حرفها توجه میکنن، دقیق گوش میدن، توی مکالمه بیتفاوت نیستن، فعالن، به موقع نظر میدن، سرسری و سطحی نیستن، همراهی میکنن و به حرفات ارزش میدن رو عمیقاً دوست دارم.
»ᴀꜱᴇᴍᴀɴ«
@Messwak
1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آقایان و خانم ها
این شما و این رئیس جمهور اکراین:
«رئیس جمهور پوتین»
فقط قیافه زلنسکی😂
•دونارومای خسته•
@Messwak
بابا اخه چیه این تابستون. میخوای بری بدویی گرمه. میخوای بری کوه گرمه. میخوای نفس بکشی گرمه. میخوای بمیری گرمه. اه. از چیش خوشتون میاد اخه
•mhdi•
@Messwak
2.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
هر ایرانی در روزهای گرم تابستان:
*روسکی*
@Messwak
این همه حرص حرف دیگران رو نخورید؛
به قول مولانا:
او همه عیبِ تو گیرد تا بپوشد عیبِ خود...!
•Mariy•
@Messwak