طرف سر صبح اس ام اس داده پونصد داری بم قرض بدی و من حتی شارژ نداشتم بش بگم نه
•OPT•
@Messwak
تو فروشگاه بودم ،یه پسر کوچولو هی میگفت بابا رادین، بابا رادین. رادینها کی بابا شدن؟
•پدرخوانده•
@Messwak
من بزرگ ترین هنر زندگیم این بود که بیسکوییتو جوری بزنم تو چایی که نیوفته توش
@Messwak
7.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تا همینجاش هم باید آفرین گفت به تلاشش 😂
انصافاً یادگرفتن فارسی خیلی سخته
•Ruski•
@Messwak
6.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
کاکادو یکی از طوطیهای گرانقیمت هستش و چیزی در حدود ۱۰۰۰ دلار قیمت داره 😁
•armin bzz•
@Messwak
امروز یک ساعت تمام وقت گذاشتم تا عابر بانک یه پیرمرد ۸۰ ساله که نه موبایل داشت و نه کارت ملی و نه امضا و … رو فعال کنم و بهش تحویل بدم!
همه همکارا میگفتن بیکاری؟ کلی کار عقب افتاده داشتم ولی من اون پیرمرد رو آینده خودم میدیدم.
》حآمی《
@Messwak
اسنپی ک گرفته بودم به مقصد نزدیکتر بود تا مبدا :))
*دوری ، ماهیِ آبی🐠*
@Messwak
شما یادتون نمیاد این بلند گو ها تماس تلفنی رو پیشبینی میکردن😂
*Mr.president*
@Messwak
دو تا تصمیم تو زندگی سرنوشت ساز هست،
اول، ازدواج
دومی، انتخاب شغل
انتخاب صحیح در هر دو این تصمیمات میتواند هر شخصی را از فرش به عرش یا برعکس برساند.
• منصور •
@Messwak
بابام با 240 هزار تومن خونه خرید من 20 تا نون سنگک یه رو کنجدی.
》مهشید جهانگرد《
@Messwak