وارد هر جنگ و جدالی نشو؛
گاهی وقتها آرامش از اینکه بخوای ثابت کنی حق با توئه بهتره.
*EMad*
@Messwak
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اجازه نده هرکسی هرچیزی که میخواد رو وارد ذهنت کنه........
@Messwak
اینایی که از الان کاپشن پوشیدن و یه کُلاهم کشیدن سَرِشون، برنامشون واسه دی و بهمن چیه؟!
»اَشکان ح اَکمَلی«
@Messwak
لثهی مریض یکم پاره شد دهنش پرِ خون شد، تو دلم گفتم اوهاوه چه کثافتکاری شد، بعد دیدم مریض داره چپچپ نگام میکنه.
تو دلم نگفته بودم.
»مشتبا«
@Messwak
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اگر آرامیم اگرخاموشیم
ولی روزی که امام امت
بفرماید ما کفن میپوشیم.....
•Ali•
@Messwak
این چه فصل داغونیه که حتی نمیدونی لباس چی بپوشی سرما نخوری و و پنج دقیقه بعدش گرما زده نشی
»ژنرال«
@Messwak
مادرم صدام كرده ميگه بيا اين مارمولكو بگير، از تو اتاق اومدم بيرون ميگم كو؟ ميگه اوناهاش ولي جلو نرو فرار ميكنه. خب پس چيكار كنم؟ قورباغه كه نيستم زبونمو دراز كنم بگيرمش مادر من
*Jason*
@Messwak
یه چیزی بین کسایی که ماشین شاسی بلند چینی میخرن و پسر هایی که زود زن میگیرن مشترک هست! هر دوشون سعی دارن آدم قانع کنن که تصمیم درستی گرفتن:)))
*علی خسروانی*
@Messwak
5.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
اجازه نده گوشیت تورو کنترل کنه!
@Messwak
الان یه دختر بچه اومد با گلو درد
بهم گفت خاله میشه منو منگنه نکنی ؟؟؟؟
(معاینه)🫠🫠🫠🫠😭😭😭😭😭
»moo«
@Messwak
نمیدونم کی نیاز داره اینو بشنوه ولی وقتشه اون لباسای شسته شده که انداختی رو مبل و تخت رو تا کنی بذاری سرجاش🙂
»Sepi«
@Messwak
کاش مام تولدامون اینجوری بود که تا یه ماه ادامه داشت و کادو و هدیههاش همینجوری به دستمون میرسید، ولی متاسفانه اینجوریه که اصلا کسی یادش نیست که کی تولدمون بوده و تازه بعدشم که میفهمن فقط میگن عه، خب مبارکه
× ملیجک ×
@Messwak