اگه تو خونه باباتون وسایل گرمایشی رو به کار انداخته و اول صبح با سگ لرز بیدار نمیشید شما انسان خوشبختی هستید
*آقای نارنجی*
@Messwak
هیچی تو زندگیم نفهمیدم اما اینو خوب متوجه شدم
اگه خدا و دنیا نعمتی رو به تو بده
میخواد اون نعمت زیبایی باشه
ثروتت باشه
یار خوب باشه و..
تو با اون نعمت به ادما فخر بفروشی دل کسیو بشکنی
توسط همون نعمت زمین میخوری میشکنی
》موکاخانِم《
@Messwak
1.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حرفها تا اون حد میتونن قوی باشن که با یکیش از ذوق تا صبح بیدار بمونی و با یکی دیگش از غصه تا صبح گریه کنی ، حواسمون به کلمات باشه...
@Messwak
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تصویری با جزئیات خیره کننده از ماه.
»ناسا فارسی (parody)«
@Messwak
بچه اشو اورده مطب سرش توو گوشیه
از بچه میپرسم علایمت چیه عزیزم؟
به باباش نگاه میکنه
میگم عزیزم سرفه داری؟ عطسه؟ ابریزش؟
به باباش نگاه میکنه
و همچنان باباهه داره گوشیشو نگاه میکنه
وقتی ویزیت تموم شده ازمایش خودشو از داخل گوشی نشونم میده میگه ببین ازمایشم مشکلی داره؟
انقد بی مسوولیت نباشید
»faryad«
@Messwak
پشت دختری که از تولدش متنفره، یه بچهی کوچکیه که آرزو داره غافلگیر بشه، اونطور که لایقشه بهش توجه بشه، صبح زود ازش پذیرایی بشه، نامهای دریافت کنه که بیانگر اهمیت و ارزش بالای اون باشه.
»New message«
@Messwak
چجوری وقتی بچه بودیم تو یه رب زنگ تفریح ساندویچ میخوردیم، یارکشی میکردیم بعد زو بازی میکردیم، دستشویی میرفتیم، تمرینای زنگ بعدی رو حل میکردیم؟ زمان رو حالت اسلوموشن بود؟
|مون|
@Messwak
هرکسی یک تاریخ در زندگیاش دارد
تاریخ شبی که بعد از آن، دیگر هرگز آن آدمی که بود، نشد
@Messwak
جدی من نباید وابسته به هیچ آدمی بشم؛ کوچیکترین بی توجهی میتونه نابود و افسردم کنه.
»Tada«
@Messwak
امروز یه جا خوندم به محض دریافت پیام از شخصی که براتون مهمه و دوسش دارین ، بدنتون شروع به ترشح " سروتونین" میکنه و شما توی طول روز احساس خوبی دارین . خلاصه که شب وروزتون پر از سروتونین !
»پـــــونــل«
@Messwak
وقتی دونفر اختلاف پیدا میکنن، طرف هیچکدومو نگیرین، یه گوشه وایسین و صبر کنین، چون این شمایین که بعد آشتی کردنشون میشین آدم بَده :))
»کـالامـٰاری«
@Messwak