با همکلاسی اصفهانیم رفتیم تو یه پاساژی میخواست خرید کنه، پاساژه ۸ طبقه بود، گفت از طبقه ۸ شروع کنیم چون اینا اجاره کمتر میدن جنساشونم ارزون تره، از همونجا تا خونهی وارن بافت برگام ریخت
•maske qadim•
@Messwak
سختتر از خود گریه اون گریهایه که نمیاد، همه وجودتو گرفته ولی از چشم بیرون نمیاد، گلوت رو خورده ولی نایی ازش درنمیاد.
*Amir Huseyn*
@Messwak
نظر نامحبوب:
ویدیو کال اصلاً پسندیده نیست. سرشار از اتلاف وقت، مکالمات پوچ، و بلاتکلیفیه. دو نفر برّ و بر همو نگاه میکنند و هر چند ثانیه یک بار از هم میپرسند: خب چه خبر؟ هوممم :))) خوبی؟ :))) هوم :))) هیچی :))) هوم :)))
*آقای حسام*
@Messwak
اینکه عکسای بچگیتون دیجیتالن و دیگه اون دوربینای فیلمی قدیمی نیستن، بهم احساس پیری میده.
• چاهار •
@Messwak
کم فکر و خیال داشتم ،حالا باید حرص اینکه چرا این کفتره نمیاد بشینه رو تخماش رو هم بخورم....
پ.ن:پشت پنجره اتاقم
• 𝕯𝖎𝖊 •
@Messwak
شنبه صبح ترافیکه
جمعه عصر ترافیکه
شب ترافیکه
روز ترافیکه
روز اداری ترافیکه
روز تعطیل ترافیکه
توی تهران انگار دیگه هیچ منطقی برای ترافیک وجود نداره.
هر ساعت و هر زمانی که بری بیرون ترافیکه
انگار اصلا یه عده توی ماشین توی خیابون زندگی میکنن و الا این حجم از ترافیک منطقی نیست.
》کاتسوموتو《
@Messwak
بیمار یادش رفت هزینه تزریقاتو پرداخت کنه. منشی تا توی کوچه دنبالش کرد که بیاد هزینه تزریقشو بده. بعد که اومدن کارتو داد منشی، منشی بهش گفت قابلتونو نداره بخدا
خو اگه قابلشو نمیداشت که تا ته کوچه دنبالش نمیدویدی
》vsol《
@Messwak
چرا انقد زود صبح میشه، من نه خستگی دیروزمو در کردم نه توان شروع یه روز دیگه رو دارم
من نهایتا بتونم این زندگی رو یکروز در میون تحمل کنم
»ژنرال«
@Messwak
به عنوان آدمی که هم ورشکستگی و هم اوضاع مالی خوب پدر رو تجربه کرده باید بگم که پول اگر تمام ماجرا نباشه، حداقل ۸۰ درصد ماجراست.
»آبیِ تنها«
@Messwak