اینکه عکسای بچگیتون دیجیتالن و دیگه اون دوربینای فیلمی قدیمی نیستن، بهم احساس پیری میده.
• چاهار •
@Messwak
کم فکر و خیال داشتم ،حالا باید حرص اینکه چرا این کفتره نمیاد بشینه رو تخماش رو هم بخورم....
پ.ن:پشت پنجره اتاقم
• 𝕯𝖎𝖊 •
@Messwak
شنبه صبح ترافیکه
جمعه عصر ترافیکه
شب ترافیکه
روز ترافیکه
روز اداری ترافیکه
روز تعطیل ترافیکه
توی تهران انگار دیگه هیچ منطقی برای ترافیک وجود نداره.
هر ساعت و هر زمانی که بری بیرون ترافیکه
انگار اصلا یه عده توی ماشین توی خیابون زندگی میکنن و الا این حجم از ترافیک منطقی نیست.
》کاتسوموتو《
@Messwak
بیمار یادش رفت هزینه تزریقاتو پرداخت کنه. منشی تا توی کوچه دنبالش کرد که بیاد هزینه تزریقشو بده. بعد که اومدن کارتو داد منشی، منشی بهش گفت قابلتونو نداره بخدا
خو اگه قابلشو نمیداشت که تا ته کوچه دنبالش نمیدویدی
》vsol《
@Messwak
چرا انقد زود صبح میشه، من نه خستگی دیروزمو در کردم نه توان شروع یه روز دیگه رو دارم
من نهایتا بتونم این زندگی رو یکروز در میون تحمل کنم
»ژنرال«
@Messwak
به عنوان آدمی که هم ورشکستگی و هم اوضاع مالی خوب پدر رو تجربه کرده باید بگم که پول اگر تمام ماجرا نباشه، حداقل ۸۰ درصد ماجراست.
»آبیِ تنها«
@Messwak
زن ها رو یا باید دیوانهوار دوست داشته باشید یا اصلاً دوست نداشته باشید، کم دوست داشته شدن برای ما خودِ مرگه
*پیشی*
@Messwak
من چجوری به مادرم حالی کنم که اون نذری ای که میپزه میده به اونی که یخچالش تا خرخره پر مرغ و گوشته، اصلا فایده ای نداره؟
• سه شنبه ها با موری🐈⬛️ •
@Messwak
یه نکته خیلی جالبی که تو رزومه دهه هشتادی ها میبینم، داشتن مهارت با وجود دیپلمه و ازشم دارند خوب پول در میارن، یعنی الکی دنبال مدرک و دانشگاه نمیرن، اشتباهی که ما دهه شصتی ها کردیم🤦🏻♂️
»کتابشاه سوم«
@Messwak
روابط انسانی دیگه وجود نداره، آدما هرکار و رفتاری دلشون بخواد میکنن و کاملا حقبهجانب و خودمحور شدن. واقعا دیگه ارتباط با آدما حالمو بهم میزنه.
»Négar«
@Messwak
استرس دارم یکی از همین روزا از خونه برم بیرون و هوا دیگه سرد نباشه!
»آیدین داشآغلو«
@Messwak
استاد ببخشید دیر اومدم سر کلاس راستش تایمی که باید حاضر میشدم داشتم فکر میکردم اصلا میارزه بیام یا نه.
*☁️*
@Messwak