خدایا تو خودت بودی دوست داشتی ته گلوت بخاره؟من چجوری ته گلومو بخارونم الان
*ویفر موزی سابق*
@Messwak
9.8M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
سقوط باران قشنگترین آغاز است..
صبح بخیر ✨
@Messwak
بچه که بودم فک میکردم شوخی میکنن میگن بزرگترین نعمت سلامتیه.
الان به هرکی برسم اینو میگم.
@Messwak
یه نشدن هایی هست که اولش ناراحت میشی که چرا نشد اما بعدا میفهمی که چه شانسی اوردی که نشد
*Alireza Dan*
@Messwak
هر وقت ایرپاد توی گوشمه بیکار ترین آدم های دنیا باهام کار دارن و صدام میزنن
@Messwak
من نمیفهمم! مگه تو بشقاب غذا نمیخورید؟ مگه غذا نیست؟ غذا مگه کثیفه؟ چرا ظرفو میشورید؟!!! دوباره فردا توش غذا بخورید دیگه لعنتیا
»DrLyoko«
@Messwak
دوستم زنگ زده میگه داری یه دویست میلیون تومن دستی بدی بهم
جداً بعضی ها چقدر رو دارن
والا من دعام که میکنم روم نمیشه انقدر پول از خدا بخوام
»خلافکار«
@Messwak
خوبی اسفند اینه که “از شنبه” نداره
کلا همه چی “از سال دیگه” شروع میشه🤪
@Messwak
اگه میخوای تو زندگیت
پیشرفت کنی
پیگیر زندگیِ دیگران نباش
کی چی گفت؟
کی چی پوشید؟
کی چیکار کرد؟
کی کجا رفت؟
به تو مربوط نیست!
سرگرم زندگیِ خودت باش
@Messwak
جدیدا فهمیدم برای درد دل کردن باید از طرف مقابل اجازه گرفت، شاید اون خودش ظرفیت روحیشو نداره که بخواد آه و ناله های یکی دیگه رو بشنوه!
• خودمم •
@Messwak
صدبار به مامانم گفتم نیازی نیست هر جا میریم اشاره کنی که من پزشکم. رفتیم تو یه فروشگاهی بهم میگه این جالباسی هم خوب میشه برای مطبت ها! (بلند)
قیمتش تو فروشگاه قبلیا حدود ۳ بود، اقاعه بهمون گفت ۳.۸۰۰
خب زن ! 😭😭😭
》لیمو《
@Messwak
هیچ وقت به هیچ کسی اجازه ندین حال خوبتون رو خراب کنه
با شجاعت، با قدرت از زندگی تون بندازینش بیرون
زندگی کوتاه تر از اونه که با آدمهای حال خراب کن پر بشه
شاد باشید
خوش باشید
و در لحظه زندگی کنید
》mastaneh《
@Messwak