هوای بهاری یه جوریه که انقد خوابم میاد نمیتونم هیچ کاری بکنم، همه کارها بمونه برای اول تابستون
»ژنرال«
@Messwak
واقعا زولبیا بامیه معلوم نیست چرا هنوز وجود داره. یه ترکیب وحشتناک از روغن خالص و شکره که بیشتر از اینکه خوراکی باشه یه سلاح بیولوژیک علیه معدهست
انگار یه تیم از دانشمندای شیطانصفت نشستن و گفتن چجوری میتونیم یه چیز درست کنیم که هم قند خون رو بترکونه هم معده رو منفجر کنه؟
• stars •
@Messwak
من کلا با نسبت دادن کلمه زشت به کسی مشکل دارم!
هیچ زشت و خوشگلی وجود نداره، هر کسی با طبیعت خودش زیباست، این ماییم که با استانداردهای ذهنیمون برچسب میزنیم به آدما
@Messwak
سلام تا الان ۲۴ ساعت از تعطیلات با خانواده گذشته من دیگه نمیتونم وضعیت رو تحمل کنم مرسی
• ﮼میمتِ •
@Messwak
1.7M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توصیه شهید سید حسن نصرالله برای شبهای قدر
@Messwak
همه لباس فروش ها یه بار جدید دارن که هفته آینده میرسه و هرجی که الان میخوای و ندارن با اون بار میاد و هفته آینده وقت کردی باید یه سری بهشون بزنی
•.•
@Messwak
به عنوان شخصی که نیمی از عمرش را در قرن قبلی سپری نموده باید خدمتتون عرض کنم زندگی رو هرچی سفتتر بگیری سفت تر میخوری، شل کن
• سرخیو •
@Messwak
ای تویی که ساعت 9 صبح میای عید دیدنی!!
داری میای سرِ راحت یه نون بربری هم بخر با هم صبحونه بخوریم://
•آدمِ خسته •
@Messwak