یک نفر مرده و خیلی جدی آدمها دنبال سماقن که رو برنج و کبابشون بریزن. این ادامهداشتن زندگی بعد از هر اتفاقی، یه وقتها از زندگی سیرم میکنه.
• غز •
@Messwak
میخواستم برم تنظیم باد ماشینمو انجام بدم و خیلی جدی داشتم فکر میکردم چون نزدیکه پیاده برم.
بابام در سکوت یجوری نگام کرد که انگار این کی اینقدر احمق شده…
• کاگویا •
@Messwak
میگن صبر شیرینه
ولی
تو ۳۰ سالگی، دوچرخهی ۶ سالگی لذتی نداره!
*Nafas*
@Messwak
داداشم هر وقت از خونهمون میره خونهشون دم در یهو میبینیم چهارتا انجیر و دو تا هلو و یه دونه سیم شارژر که از خونهی ما بلند کرده میده دست خانمش و میگه بشین بریم. در جهت اقتصاد خانوادهش همیشه کوشیده.
*Maryam*
@Messwak
چجوری تراپیستا جلو خودشونو میگیرن نمیگن “عکس اون که داری راجع بهش حرف میزنی نشون بده” من نمیتونم هیچوقت تراپیست بشم مگر اینکه بذارن عکس طرفو ببینم
*دانته🦊*
@Messwak
برادر یا خواهر داشتن اینطوریه که من الان اصلا دلم نوشابه نمیخواد ولی چون میدونم اگه من نخورم اون میخوره پس باید دلم بخواد
•htweeet•
@Messwak
از دورهای که قنادیا جای گره زدن جعبه شیرینی دوتا چسب زدن اینور اونورش دیگه حوصلهها مثل سابق نشد.
•fatheory•
@Messwak
هیچ چیز مانند مستقل بودن و قوی بودن، شخصیت یک زن را زیبا نمیکند.
اما بزرگترین ایراد مستقل بودن و قوی بودن این است که هیچ کس نگران شما نمیشود چرا که همه میدانند در نهایت شما از پس همه چیز بر میآیید.
|liliam|
@Messwak
1.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خوشگل ترین انرژی بار دنیا رو میتونی درست کنی🥳
•Cactos•
@Messwak