eitaa logo
راه شهیدان ادامه دارد
3 دنبال‌کننده
13.8هزار عکس
7.8هزار ویدیو
5 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
‏شايد يادتون نياد ولي ما يه ورزشكار داشتيم كه تو 20 سالگي 6 مدال جهاني و المپيك بدست آورد ولي سال 98 بخاطر حجاب و آزادي و پيشرفت از ايران رفت و از اون روز مطلقاً ديگه هيچ عنوان و موفقيتي بدست نياورد! الان ليزرينگ موي زائد تبليغ ميكنه
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
📍آیا خاتمی، مسلمان نیست؟ 🔻محمد خاتمی اخیرا به اسم پژوهش دینی، جماعتی را راه انداخته که با ادبیات شبه دینی ثابت کنند که اسلام در مورد اجرای احکام الهی در جامعه نباید اقدام الزام آوری داشته باشد! 🔻او این کار را با حمله به مبانی علمی آغاز نموده و صریحا اذعان نموده دامنه آن را تا بنیادهای نظم اجتماعی و مشروعیت سیاسی توسعه خواهد داد. 🔻خاتمی در مقدمه ای که بر این اقدام ظاهرا پژوهشی نوشته گفته است: «آنچه مناقشه برانگیز است بهره‌گیری از اجبار حکومتی در پوشاندن لباسی تنگ بر پیکر واقعیّت اجتماعی است». 🔻یکی از کلمات مهمی که خاتمی در دو دهه اخیر و از جمله در این متن به انحاء گوناگون تکرار کرده است کلمه «تکثر» و جامعه «متکثر» است. 🔻اما این کلمه، یک کلمه عادی نیست، بلکه یک اصطلاح فنی است که ناظر به مفهوم پلورالیزم (Pluralism) می‌باشد. 🔻خلاصه اندیشه پلورالیسم و روح کثرت‌گرایی شدیدی که بر پست مدرنیسم حاکم است این است که هیچ حق و حقیقت ثابتی وجود ندارد!! و این دقیقا مخالف اسلام است که «حق» را منحصر در خدای متعال می داند. 🔻به تعبیر قرآن «وَمَنْ یَبْتَغِ غَیْرَ الإِسْلامِ دینا فَلَنْ یُقْبَلَ مِنْهُ وَهُوَ فِی الآخِرَةِ مِنَ الخاسِرینَ» «هر کس غیر از اسلام آیینی برای خود انتخاب کند، از او پذیرفته نخواهد شد و در آخرت از زیان کاران است.» 🔻بدین ترتیب پلورالیسم و پست مدرنیسم هرگز نمی‌تواند دین را با خصائص حقیقت‌انگارانه و صدق محورانه‌ای که ذاتی همه ادیان الهی محسوب می‌شود بپذیرد. 🔻در واقع پست مدرنیسم بر اساس اصول و ویژگی‌هایش، دین را نیز همانند یک فرا روایت و جهان‌بینی کلی، به کنار می‌نهد. 🔻حالا خاتمی می خواهد لباس به شدت تنگ پست مدرنیسم را به تن اسلام عزیز با همه عظمتش نماید و این یعنی حذف بخشهای بزرگی از دین اسلام به اسم فریبکارانه نواندیشی اسلامی! 🔻یک سئوال باقی می ماند این است خاتمی که زمانی، قرآن را مخصوص جامعه قبیله ای می دانست و حالا از موضع ضد دینی پست مدرنیسم، رسما به ضروریات دینی می تازد چگونه می تواند نام مسلمان برخود بنهد؟ 🔻تلخ تر اینکه لباس تبلیغ دین اسلام را هم برباید و قدرت انحراف زایی خود را مضاعف کند؟ 🔻چرا علما و حوزه های علمیه در برابر این حجم از انحراف این فرد و همپالگی هایش سکوت پیشه کرده‌اند؟ 🔻چرا موسسات علمی ذیربط و اندیشمندان اسلامی این اندیشه های سست را صریح‌تر به بوته نقد و مناظره نمی‌کشند؟ 🔻چرا تعارفات سیاسی غلبه دارد و حداقل روحانیت در مورد این فرد انجام نمی شود؟ ✍حمیدرضا ابراهیمی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
⚠️ بوی انگلیس به مشام می‌رسه❗️ 🚨 این دختره اسمش «آسا گودرزیه» کارش اینه که دورهمی‌های مثلا کتابخوانی برگزار کنه و حتما یکی دوتا چادری هم باشه تا کثافت‌کاری خودشو نهادینه کنه. دفعه قبل تو کتاب‌فروشی فرهنگیان قریب و این‌دفعه توی دفتر مرکزی نشر چشمه!! کارش به نظر پروژه است. حاج مُصْطَفّي
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
ذاکرونغمه سرایی اهل بیت(ع) شهیدحسین مالکی نژاد ازلشگر17 علی ابن ابیطالب
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔴 مراقب باشیم، حساسیت زدایی از حجاب منجر به فاجعه جمعی دیگری نشود؛ فاجعه‌ای نظیر اعدام شیخ فضل‌الله که رهبری از آن به یک گناه جمعی یاد کرد، با هم گوشه‌ای از ماجرای اعدام شیخ فضل الله را بخوانیم: 🔴 حساسیت به انحراف کم شد، شیخ فضل‌الله به دار کشیده شد 🔹رهبر انقلاب: چه شد که غربی‌ها، مشخصا انگلیسی‌ها، در این مساله [مشروطه] کامیاب شدند؛ از چه شگردی استفاده کردند که کامیاب شدند. در حالی که مردم که جمعیت اصلی هستند، می‌توانستند در اختیار علما باقی بمانند و اجازه داده نشود که شیخ فضل‌الله جلو چشم همین مردم به دار کشیده شود؛ قاعده‌ی قضیه این بود. 🔹 به نظر من مشکل کار از این‌جا پیش آمد که اینها توانستند یک عده‌ای از اعضای جبهه‌ی عدالت‌خواهی - یعنی همان اعضای دینی و عمدتا علما - را فریب بدهند و حقیقت را برای اینها پوشیده نگه دارند و اختلاف ایجاد کنند... انسان می‌بیند که حساسیت آنها را در مقابل انحراف کم کرده‌اند؛ اما حساسیت بعضی‌ها مثل مرحوم آشیخ فضل‌الله باقی ماند... یک جمع دیگری از همین جبهه، این حساسیت را از دست دادند و دچار خوش‌باوری و حسن‌ظن و شاید هم نوعی تغافل شدند. البته انسان حدس می‌زند که بعضی از ضعف شخصیتی‌ها و ضعف‌های اخلاقی و هوای نفس بی‌تاثیر نبود. ۱۳۸۵/۰۲/۰۹