انقد ادمینهای ایتا لطف دارن به چنلم
ك هروقت حمایتی فور میکنم حس خوب میگیرم از تعریفهاشون، خودمم هروقت نگاه میاندازم به اینجا بوي ِکربـلاء رو استشمام میکنم ✨🙏🏽.
« اهل ِکربلاء »
انقد ادمینهای ایتا لطف دارن به چنلم ك هروقت حمایتی فور میکنم حس خوب میگیرم از تعریفهاشون، خودم
چند روزی بود تعلل داشتم ك بزارمش یا نه
ولی گذاشتم ك یادم باشه و بزارم اینجا بمونه براي همیشه ./
اینجا روضة میگیرم ك عادت کنم یك روزي روضه بگیرم
براش تو محشر به عشق رقیـه،س .. | 1:30
هدایت شده از مُفَتِّشْ
.
همون آقا که اسمش ،
یک عمریه هست ؛
درمون ِ دردم:
دورش بگردم...
.
« اهل ِکربلاء »
٫
از جان سرشتهاند تـو را، ور نه مشکل است کاین شکل دل فریب ز ِآب و گل شود ..
نجـف بارون اومده.
کاش من يکي از اون قطرههاي ِبارون بودم ك سر میخوره روی گنبد (: