به جا مانده از یک ²INFP 🎄
چرا همش میگی اوووسرایلنمکککچوولفبسغاهٔی
چی بگم اخههههزهخیحیحیح
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
هرچی کتاب کلاسیکه خوندی کهههیخیخیخسححس
از این کار لذت میبرم🤣