به جا مانده از یک ²INFP 🎄
هرچی کتاب کلاسیکه خوندی کهههیخیخیخسححس
از این کار لذت میبرم🤣
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
از این کار لذت میبرم🤣
حس میکنم نمیتونم کلاسیک بخونم من😭😭😭