eitaa logo
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
28 دنبال‌کننده
153 عکس
9 ویدیو
0 فایل
خوش اومدید به جای امنِ یک INFP^^! بیاید باهم یه انیمه/کیدرامای جدید شروع کنیمو درمورد کراشامون حرف بزنیم،شیرموز نودل یا شیرکاکائو بخوریمو به صدای بارون گوش بدیم و البته،من با اینکه ساعت ها کتاب بخونیمم موافقم بیاید اینجا دوباره محدود شده لیلیلی @m1tsuki
مشاهده در ایتا
دانلود
هووووو🤣
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
هووووو🤣
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
کتابای دازای رو دوس دارم
داستایوفسکی هم واقعا قلمش قشنگه خیلی
آلبر کامو هم خوندم بیشتر کتاباشو
کافکا و هاروکی موراکامی
هرچی کتاب کلاسیکه خوندی کهههیخیخیخسححس
جورج اورول هم زیباست
کتاب جناییم خیلی خیلی خوندم
ولی نمیگم چون همه فکر میکنن افسردگی دارم🤣