eitaa logo
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
28 دنبال‌کننده
153 عکس
9 ویدیو
0 فایل
خوش اومدید به جای امنِ یک INFP^^! بیاید باهم یه انیمه/کیدرامای جدید شروع کنیمو درمورد کراشامون حرف بزنیم،شیرموز نودل یا شیرکاکائو بخوریمو به صدای بارون گوش بدیم و البته،من با اینکه ساعت ها کتاب بخونیمم موافقم بیاید اینجا دوباره محدود شده لیلیلی @m1tsuki
مشاهده در ایتا
دانلود
جورج اورول هم زیباست
کتاب جناییم خیلی خیلی خوندم
ولی نمیگم چون همه فکر میکنن افسردگی دارم🤣
مثلا آدم خواران رو خوندم😔🤣
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
از این کار لذت میبرم🤣
حس میکنم نمیتونم کلاسیک بخونم من😭😭😭
بخش دی رو خوندی؟
میشه یه لحظه بیاید گپ