هدایت شده از 𝁓 𝖥𝗈𝗋𝗒𝗈𝗎
بین دختر و پسرات فرق میزاری ؟
-
خب ببینید با اماریس خیلی مهربونم خیلی بیشتر بهش لقب میدم قربون صدقش میرم اینو قبول دارم
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
دخترم خیلی خوشگل تره
وایایاایاییییییتینیمیننیجیمیمیجمیمی
فداتشم آپاایتیممثحثحثحقحثث😭😭😭😭😭😭😭😭😭
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
دخترم خیلی خوشگل تره
دخترم شبیه فرشتهاس