به جا مانده از یک ²INFP 🎄
مامانیِ بغلیییتیفتفخفخ😭😭😭💗💗💗💗💗
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 𝁓 𝖥𝗈𝗋𝗒𝗈𝗎
بین دختر و پسرات فرق میزاری ؟
-
خب ببینید با اماریس خیلی مهربونم خیلی بیشتر بهش لقب میدم قربون صدقش میرم اینو قبول دارم
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
دخترم خیلی خوشگل تره
وایایاایاییییییتینیمیننیجیمیمیجمیمی
فداتشم آپاایتیممثحثحثحقحثث😭😭😭😭😭😭😭😭😭
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
دخترم خیلی خوشگل تره
دخترم شبیه فرشتهاس