به جا مانده از یک ²INFP 🎄
میتونم سرما و آلودگی هوا رو بابت تعطیلی بغل کنمممم)) واقعا ازشون ممنونم نیاز داشتم به تعطیلی😭✔️
البته آلودگی هوا رو فقط امروز دوست دارم بخاطر تعطیلی وگرنه من ریه امو دوست دارم😭🤣
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
شبیه اماریسه
واقعنیییخبخقححقحقحق😭😭😭😭😭😭😭😭
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
شبیه اماریسه
مامانیِ بغلیییتیفتفخفخ😭😭😭💗💗💗💗💗
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
ارههههه
وای فداتشممممممیحفحفححقحقحبح😭😭😭😭😭😭😭
شیپیِ اکلیلیلیییی🤏🏻😭
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
اماریس گودو گودو تره
واااایایایایایایااییییی فداتشم مننننینحقحقحهفخحفخق
کودوگودو تر از من تویییییتبخفخخقخقخ🤏🏻😭
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
نه خیر توییینسحنسنس
نخیرمممممممم تو خیلی اگوری پگوری هستییییی))
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
مامانیِ بغلیییتیفتفخفخ😭😭😭💗💗💗💗💗
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا