به جا مانده از یک ²INFP 🎄
شبیه اماریسه
واقعنیییخبخقححقحقحق😭😭😭😭😭😭😭😭
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
شبیه اماریسه
مامانیِ بغلیییتیفتفخفخ😭😭😭💗💗💗💗💗
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
ارههههه
وای فداتشممممممیحفحفححقحقحبح😭😭😭😭😭😭😭
شیپیِ اکلیلیلیییی🤏🏻😭
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
اماریس گودو گودو تره
واااایایایایایایااییییی فداتشم مننننینحقحقحهفخحفخق
کودوگودو تر از من تویییییتبخفخخقخقخ🤏🏻😭
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
نه خیر توییینسحنسنس
نخیرمممممممم تو خیلی اگوری پگوری هستییییی))
به جا مانده از یک ²INFP 🎄
مامانیِ بغلیییتیفتفخفخ😭😭😭💗💗💗💗💗
فعلا قابلیت بارگیری به دلیل درخواست زیاد فراهم نیست
نمایش در ایتا
هدایت شده از 𝁓 𝖥𝗈𝗋𝗒𝗈𝗎
بین دختر و پسرات فرق میزاری ؟
-
خب ببینید با اماریس خیلی مهربونم خیلی بیشتر بهش لقب میدم قربون صدقش میرم اینو قبول دارم